Kort regime-St.Olavs; glemte når...

Trollunn

Trollunn
Atså; i oppstarts-telefonsamtalen med St.Olavs, så avtalte vi at jeg skal ringe inn når jeg får førstkommende mens...men har egentlig glemt om damen sa ETTER mens, eller når den har kommet..? Det var ift at de da skal sende medisiner og infoskriv. Skal begynne med sprøyter ved neste mens. Antagelig er det ikke så blodnøye om det er noen dager fra eller til altså...men irriterer meg at jeg ikke husker akkurat hva hun sa :anyone
Så tenkte jeg altså at her inne er det sikkert noen som har et eller fler fornuftige svar.

Ellers er jeg altså lykkelig for at tante rød har kommet på slaget planlagt...og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har vært så happy for å se "henne". Thank you Lord!!!:happy7

Jeg tenker at om du ringer samme dag eller noen dager etter mensen kom så gjør det ikke noe, de får til å beregne neste mens og sende ut resepter i tide ;) Masse lykke til! :D

Jupps, da skal jeg kaste meg på telefonen i morgen tenker jeg :excited001

Da har jeg ringt, og medisiner på veg ;) Men ble litt betenkt da jeg snakka med dem, fordi dama der sa at det stod strek over "alt mulig"... bl.a. den datoen vi ble enige om oppstart (neste mens i nov)... Var det noe usikkerhet om oppstart spurte hun? NEI! Ikke anna enn at vi ble enige om at jeg skulle RINGE DEM om det ble uaktuelt mtp sambo sin turnus...men har tar jo self sykemelding, så vi får det til, og ergo; jeg ringte Ikke tilbake. Er det så vanskelig å notere ting for folk man prater med da??? Blir litt irr. Men håper virkelig at det ikke blir noe kluss nå altså. Hun jeg snakka med i dag skulle nå sende brev med info samt medisiner til meg, da.
Men kjenner jeg er litt "klok av skade" ift helsevesenet, spes etter at pappa akkurat har operert for agressiv prostatakreft på St.Olavs...hvorpå han 1 mnd etterpå fikk tlf om at han aldri hadde trengt operasjon...han hadde ikke kreft, prøvene var feil eller bytta om..! Huff.

Men herregud da!!! Hva er det som går av legene?!!? Er det rart man er skeptisk og redd for sykehuset??! Fader altså, det er tydeligvis veldig nødvendig å være frisk for å være syk virkelig!!! :( Håper ikke din far fikk noen negativ følge av selve operasjonen da! Også håper jeg at det ikke er oppstått noe kluss i papirene dine og at alt går som det skal! :D

Ja, det er ganske utrolig! Jeg/vi er spent på hva de finner ut ift hvor det hele gikk galt! Har søkt om pasientskadeerstatning...ble oppfordra til det. Har jo noen plager etter op enda, men det er jo bare en mnd siden, så det blir vel bedre ;) Det positive med det hele, er at han jo aldri vil FÅ prostatakreft nå da :p
Velvel, det er nå en ganske annen situasjon enn min, eller vår; her inne. Har nå ikke hørt anna enn positive ord om fertilitetsavdelingen, så det går vel bra :rolleyes:

Back
Topp