kort referat av fødselen

mb

Gift med forumet
Jeg gikk fra natt til torsdag med mase rier med ti minutter i mellom og jeg var sikker på at nå var fødselen rett rundt hjørnet. Fredag var jeg hos jordmor og alt var fint hun var sikker på at jeg var ferdig iløpet av helgen. Søndag tok jeg en tur til føden der de konstaterte at jeg var nesten klar ikke helt modent enda og hodet var ikke festet. Tirsdag morgen hadde jeg fremdeles ikke sovet en hel natt siden torsdag og jeg var veldig trøtt. Tok en tur til føden igjen da jeg fremdeles hadde maserier med 5 min i mellom. Hadde tre til 4cm åpning. Fikk "stipping" og rie stimulerende akkupunktur. kl 17 ble jeg innlagt men 18 30 stoppet alt opp. Lege kom inn og tok vannet og var klar til å kjøre meg til keisersnitt hvis navlesterng kom før hodet siden det ikke var festet. Men det gikk greit og en god time senere 2025 var alt overståttt. En sliten mor og en stolt far var da ferdig med en tung jobb. Det ble en velskapt gutt på 3436g og 47 cm.

Kjempekoselig at du vil dele historien med oss. Artig å lese hva andre har opplevd for alle fødsler er jo forskjellige. Gratulerer så mye og ønsker dere alt godt. Stor klem fra alle oss[:D]

Gratulerer så mye med gutten og det er kjempegøy å lese historiene deres for oss som går her og venter [;)]

Takk for historien. Og gratulerer med gutten din [:)]

Back
Topp