Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 sprøytedager, startet med orgalutran dag 5. Hadde kontroll på dag 7.Dere som har gått på kort protokoll, hvor mange sprøytedager hadde dere? Og hvilken dag startet dere med Orgalutran?
Du hadde ikke kontroll før du begynte med Orgalutran?9 sprøytedager, startet med orgalutran dag 5. Hadde kontroll på dag 7.
Ingen kontroll før jeg startet med orgalutran nei.Du hadde ikke kontroll før du begynte med Orgalutran?
er vell litt forskjellig fra person til personEr så spent på hvor mange dager jeg skal stikke![emoji848]
På lang protokoll har jeg hatt 9, 11 og 11 dager så blir spennende å se nå.er vell litt forskjellig fra person til personmen ialle fall må du regne med 10 dager
for noen holder det med 10, og noen må ha lengre
![]()
Jeg hadde 9 dager på kort og 13 dager på lang! Klarer liksom ikke helt å se noen sammenheng, hehe [emoji12] Så det kan være du kommer unna med 9-10 dager, men kan også hende det blir flere.På lang protokoll har jeg hatt 9, 11 og 11 dager så blir spennende å se nå.
Skal prøve å få uttak sånn at det blir innsett av blastocyst[emoji848] Vi får se hvordan det blir!Jeg hadde 9 dager på kort og 13 dager på lang! Klarer liksom ikke helt å se noen sammenheng, hehe [emoji12] Så det kan være du kommer unna med 9-10 dager, men kan også hende det blir flere.