Kort protokoll?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Dere som har gått på kort protokoll, hvor mange sprøytedager hadde dere? Og hvilken dag startet dere med Orgalutran?

Dere som har gått på kort protokoll, hvor mange sprøytedager hadde dere? Og hvilken dag startet dere med Orgalutran?
9 sprøytedager, startet med orgalutran dag 5. Hadde kontroll på dag 7.

8 sprøytedager, oralutran fra dag 5. Kontroll dag 6. Ingen kontroll før oralutran ...

18 og 16 sprøytedager. Startet med orgalutran dag 5.

10 sprøytedager mwd menopur og puregon. Ultralyd dag 7. Irgalutran fra dag 2.

10 sprøytedager, Orgalutran fra dag 5 og UL dag 7[emoji5]

13 spøytedager. orgalutran fra dag 6 :-)

Er så spent på hvor mange dager jeg skal stikke![emoji848]
er vell litt forskjellig fra person til person:-) men ialle fall må du regne med 10 dager :-) for noen holder det med 10, og noen må ha lengre :-)

På lang protokoll har jeg hatt 9, 11 og 11 dager så blir spennende å se nå.
Jeg hadde 9 dager på kort og 13 dager på lang! Klarer liksom ikke helt å se noen sammenheng, hehe [emoji12] Så det kan være du kommer unna med 9-10 dager, men kan også hende det blir flere.

Jeg hadde 9 dager på kort og 13 dager på lang! Klarer liksom ikke helt å se noen sammenheng, hehe [emoji12] Så det kan være du kommer unna med 9-10 dager, men kan også hende det blir flere.
Skal prøve å få uttak sånn at det blir innsett av blastocyst[emoji848] Vi får se hvordan det blir!

9, 10 og 11 sprøytedager ( på den siste fikk jeg jo Elonva depotsprøyte som i praksis ville vært 7 sp.dager, så teller den som det selv om det bare var 1 . Forøvrig kjekt med kun den ene i 7 dager;)). Orgalutran på dag 5 alle gg. Ul på dag 9 utenom siste da var det ul på dag 7 pga at Elonvaen bare varer 7 dager.

Oppstart stimulering var bestandig på min cd 2 forresten.

Jeg skal på ul på sprøytedag 6 for å se når jeg skal begynne med Orgalutran[emoji51]

Back
Topp