Kort protokoll hvor mange egg ut?

LissyLou

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
Hvor mange egg fikk dere utenpå uttak på kort protokoll?
Sist hadde eg lang og fikk ut 9, så er spent nå når jeg skal prøve kort :sorry:

Jeg fikk ut 10 egg, av de 10 var 7 modne, av de 7 ble 4 befruktet, av de 4 var det 1 veldig fint (som ble satt inn) , 2 hadde ikke delt seg slik de skulle. Det siste overvåket de noen ekstra dager i håp om at det skulle bli til noe som kunne fryses, men det ble det ikke.

Har nå hatt positiv graviditetstest, 4 uker etter uttak i dag. Krysser fingre for at spira sitter.

Lykke til med kort protokoll :Heartred

20 egg ut. 17 modne, 13 befruktet.

.
Hvor mange egg fikk dere utenpå uttak på kort protokoll?
Sist hadde eg lang og fikk ut 9, så er spent nå når jeg skal prøve kort :sorry:

18 (1 satt inn, 1 på frys) ingen baby, deretter 14 (1 satt inn, 3 på frys ( ingen baby ) også 8 (4 på frys 2 satt inn. Baby :gen014
Har ennå 3 egg på frys og er igang med å forsøke på søsken.
Kort protokoll fungerer bra det også, så lenge de treffer med rett medisin for deg.

Fikk ut 8 egg - 1 ble til datteren vår, 2 på frys der ene ble negativt og andre ble positivt, 10 uker på vei nå :)

Første forsøk: 9 stk. ut.
Andre forsøk: 19 stk. ut.
Begge var kort protokoll, men ulike medisiner.

21 ut, 11 av de ble befruktet og fikk 8 på frys.

13 , der 7 overlevde til innsett. Satt inn 2 og 5 på frys

Fikk ut 7, 1 ble satt inn og 2 ble fryst ned. De 2 skal tas i bruk nå, ca 5 år senere:D

Jeg hadde 5 på første(2 befruktet men dårlige, på gonal-f ), 3 på andre (ingen befruktet, på menopur 225ie), 13 på tredje(2 befruktet og satt inn, på menopur 300ie) :)

Fikk 25 egg ut, 11 ble befruktet og 7 endte opp som blastocyster på frysa. Gikk på 112,5 ie med menopur og hadde uttak den 10 dagen. Og lagt inn på sykehuset med grad 3 overstimulering 7 dager etter det igjen, så maks uflaks på oss...

Back
Topp