Hei vi har prøvd å få en liten spire nå i snart 3år. 2år uten hjelp og ifjor var det 4 måneder med hormoner.  Det har vært en lang reise og vi er igang med IVF kort protokoll.
 vi har prøvd å få en liten spire nå i snart 3år. 2år uten hjelp og ifjor var det 4 måneder med hormoner.  Det har vært en lang reise og vi er igang med IVF kort protokoll. 
Vi lurte på om noen vil dele erfaringer på kort prokoll med PCOS? Jeg starter selv denne måneden. Og skal på UL imorgen. Siste kveld med gonal f og fyremadel. Er så redd for totalfrys og overstimulering. Får vite imorgen når egguttaket er eller om det blir noe annet. Er så redd for ingen fungerende egg heller
Gikk det første forsøket eller ble det flere til? Hvordan og når ble det oppdaget hvis du ble overstimulert? Var det noe som ble gjort annerledes når første forsøk ikke gikk? På forhånd takk

vi har prøvd å få en liten spire nå i snart 3år. 2år uten hjelp og ifjor var det 4 måneder med hormoner.  Det har vært en lang reise og vi er igang med IVF kort protokoll.
 vi har prøvd å få en liten spire nå i snart 3år. 2år uten hjelp og ifjor var det 4 måneder med hormoner.  Det har vært en lang reise og vi er igang med IVF kort protokoll. Vi lurte på om noen vil dele erfaringer på kort prokoll med PCOS? Jeg starter selv denne måneden. Og skal på UL imorgen. Siste kveld med gonal f og fyremadel. Er så redd for totalfrys og overstimulering. Får vite imorgen når egguttaket er eller om det blir noe annet. Er så redd for ingen fungerende egg heller
Gikk det første forsøket eller ble det flere til? Hvordan og når ble det oppdaget hvis du ble overstimulert? Var det noe som ble gjort annerledes når første forsøk ikke gikk? På forhånd takk

Er 35 nå, men 33 ved uttaket. Stimulerte noen ekstra dager pga sakte utvikling, men fikk til slutt ut 21 egg, hvorav 15 befruktet, og 11 som ble nedfryst. Ble overstimulert, så fikk ikke ferskt forsøk. Satte inn i stimulert syklus to måneder etterpå, som endte i datteren min
Er 35 nå, men 33 ved uttaket. Stimulerte noen ekstra dager pga sakte utvikling, men fikk til slutt ut 21 egg, hvorav 15 befruktet, og 11 som ble nedfryst. Ble overstimulert, så fikk ikke ferskt forsøk. Satte inn i stimulert syklus to måneder etterpå, som endte i datteren min