kort mens

jas

Forumet er livet
Jeg har en sykelus på 26 dager, og det er jeg glad for, for da har jeg EL oftere... Men jeg lurer på en ting.. Jeg har nemlig mensen i bare 2- 3 dager... tror dere det har noe å si??Jeg er vel ikke mindre fruktbar av den grunn??

heldig du då vennen, nei kan ikkje tro at du er mindre fruktbar av den grunn.[:)]

Kan vel ikke ha noe å si det...ville vært glad for å ha mensen så kort tid[:)]
Det er vel tiden mellom EL og mens (lutealfasen) som teller, den må være på ni dager eller mer for at kroppen skal rekke å motta beskjed om at en graviditet er på gang.

tro meg, jeg er kjempeglad for å ha så kort mens... Men samboeren min spurte her om dagen hvorfor jeg har så kort mens, og da begynte jeg å tenke litt... Bare det ikke er i veien for at jeg skal bli gravid, så er jeg kjempe fornøyd!!!
Begynte å tenke at jeg kanskje er gravid, men når jeg tenker meg om, så har jeg ikke så veldig mye kortere mens nå, enn i de forrige sykelusene mine...

siden ingen har svart at det er et dårlig tegn, så får jeg leve videre, og være kjempe happy med at jeg har mensen kun noen få dager [:D][:D]

Om ca en uke får vi svar på sædprøvene, og da er det min tur til å bli sjekket... Håper vi snart finner ut noe.. litt lei av å vente også, da [:-]

Da jeg slutta på pilla, så trodde jeg at jeg skulle bli gravid omtrent med en gang, tenk å ta så jævlig feil da [:D] hehe...

Back
Topp