Kort lutealfase etter SA

splash

Elsker forumet
Mailykken 2025
Jeg hadde en SA i mai (uke 9). Er på andre syklus nå, og har fått så kort lutealfase. 10-11 dager, mot 14 jeg hadde før SA'en. Regner med det sikkert er ustabilt noen sykluser fremover, men hvis du slet me det samme, hvos lang tid tok det før det stabiliserte seg igjen? Føler ikke jeg har tid til dette...

Jeg hadde en SA i mai (uke 9). Er på andre syklus nå, og har fått så kort lutealfase. 10-11 dager, mot 14 jeg hadde før SA'en. Regner med det sikkert er ustabilt noen sykluser fremover, men hvis du slet me det samme, hvos lang tid tok det før det stabiliserte seg igjen? Føler ikke jeg har tid til dette...
Jeg hadde en MA/BO i starten av april. Måtte ta medisinsk abort. De to første syklusene etter det var rare. Sen og vond eggløsning og kort lutealfase. (Jeg regnet aborten som første dag i ny syklus - så dette er de to månedene etter aborten). Syklus nummer tre var mer normal, og da ble jeg gravid. Er i uke 7 nå :Heartred

Jeg hadde MA i august 2023 (uke 8). Hadde kort lutealfase de neste syklusene og ble gravid igjen i januar, men mistet igjen. Hadde kort lutealfase de neste to (eller tre?) syklusene, men har hatt stabil syklus siden.

Jeg hadde en exu i årsskiftet 15/16 og hadde ikke ny eggløsning før mai 2016. Prøvde i juli uten hell, men i august satt vår eldste på 2. forsøk.

Nå har jeg hatt sa og første syklus etterpå virket normal. Men denne syklusen nå var helt tullete. Spent på hvor lang tid det tar ‍♀️

Back
Topp