Kort lunte!!!!

Ønsketerstort<3

Forelsket i forumet
jaaah :) Er det flere som har kort lunte og og liten tålmodighet? Er faktisk ganske slitsomt å ha det sånn merker jeg,skal jo ingenting til før det renner over!!! Bra jeg har en veldig snill og tålmodig mann :)

Har ingen lunte.

nei men det verste er når det renner over på jobb. Jobber på en skole i 1.klasse heheh ja trenger vel ikke si mere ;) de kan tiltider irritere en steeeein! så stakkars barna som holder ut med meg.. hihi

Nei jeg har heller ingen lunte eller tålmodighet. Og når en da er sliten i tillegg så blir det jo dessverre ikke bedre:/

Hvilken lunte...?? :(
Fytti, både jeg og mannen merket det veldig tidlig i svangerskapet at lunten ble en deeeeel kortere!!

Klarte å karre meg på butikken tidligere, og 6-åringen var med meg....folk må ha vurdert å sende barnevernet på meg-OMG for en meggete mor!

Ja merker det godt på jobben jeg også...Jobber med barn så synes litt synd på dem innimellom :) Håper lunta blir lengre etter hvert :)

Jeg har alltid hatt veldig lang lunte å tåler veldig mye ' men når legen spurte om jeg ville ta abort da kjente jeg at jeg ble ganske sinna :P jeg klarte allikevell å holde maska å tusla stille å rolig ut ;)

Jeg går fra å være happy happy tilmå gråte og bli lei meg fordi han sitter feil i sofaen :P flau **

Jeg har faktisk ikke merket noe på det :)
Her er jeg bare utrolig sliten og atter sliten om dagen ..

Å jada og i allefall hvis jeg er trøtt og sliten. Kan ikke akkurat si at det hjelper at snuppa står opp i fem tiden på morgen akkurat, ;/ Huff

e nok nooooe hissigere jeg også.....har fått nytt navn av tennåringene mine: "hormonella".... :dontknow
Noe som jeg ikke akk syntes er spess gøy å høre flere ganger om dagen... :disgust

Å innimellom kan tårene plutselig komme....så di har vel bittelitt rett ;)

Har korta ned lunta en del hakk siden jeg ble gravid ja =( Ikke stas i det hele tatt, får jo så dårlig samvittighet.. Jeg kan virkelig oppføre meg som en tulling, og jeg vet jeg er urimelig midt oppe i det også.. Men klarer liksom ikke å slutte allikevel.

Har korta ned lunta en del hakk siden jeg ble gravid ja =( Ikke stas i det hele tatt, får jo så dårlig samvittighet.. Jeg kan virkelig oppføre meg som en tulling, og jeg vet jeg er urimelig midt oppe i det også.. Men klarer liksom ikke å slutte allikevel.

Må signere denne! ;) kjenner meg meget godt igjen :p

Stakkars mann og barn. Får såååå dårlig samvittighet:( men det verste er at jeg kan grine av alt. Ivar hatt et par tilfeller hvor jeg bare må gå å legge meg for å få grine i fred.... Men ANER ikke hvorfor jeg griner. Har ingen grunn.

Back
Topp