Kort lunte om dagen

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Fler enn meg? Ser mannen blir oppgitt men han sier ingen ting..

Tror det er veldig normalt i begynnelsen. Hormonene i full sving som svusjer gjennom kroppen.
Jeg unnskyldte meg veldig mye pga kort lunte husker jeg, mannen bare lo :p

Jeg har antydet ovenfor mannen at å sette igjen to unger som ikke vil legge seg, og gjør allverden tull og fanteri, og litt flere rampestreker enn jeg setter pris på, alene sammen med en hormonell og nygravert mamma, ikke egentlig er det smarteste trekket... to kvelder på rad...

Jeg har antydet ovenfor mannen at å sette igjen to unger som ikke vil legge seg, og gjør allverden tull og fanteri, og litt flere rampestreker enn jeg setter pris på, alene sammen med en hormonell og nygravert mamma, ikke egentlig er det smarteste trekket... to kvelder på rad...
Deilig å høre at det ikke bare er meg :) hurra :)

Kan trygt si at sinnatrollet dukket frem når gubben var så snill og "luket" i blomsterbeddet mitt... Kan ikke luke når du ikke vet forskjell på ugress og stauder jeg har plantet!! Arrrrggh!!!!

-tasting fra telefon-

Kan trygt si at sinnatrollet dukket frem når gubben var så snill og "luket" i blomsterbeddet mitt... Kan ikke luke når du ikke vet forskjell på ugress og stauder jeg har plantet!! Arrrrggh!!!!

-tasting fra telefon-
Hehe.. prøvde han å være morsom eller snill?

-tasting fra telefon-

Ouch... Han mente det sikkert godt,men det er ikke noe gøy... :/

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Prøvde nok å være snill,men det funket ikke ;-)

-tasting fra telefon-

Joda,men i denne tilstanden så dukker sinnatrollet fort opp. :-) Ikke er det rasjonelt heller :-P

-tasting fra telefon-

Back
Topp