Vannlilje01
Flørter med forumet
Hei, på lørdagskveld hadde jeg en del blodig slim, men ville se det ann gjennom natten. Morgenen etter våkna jeg til at jeg hadde en del murring og kynnere som ble vondere og som ikke ga seg, så jeg ringte inn til legevakta og fikk da kommet inn til sjekk. Ctg’n registrerte litt rieaktiviteter, så de ønsket å sjekke livmorhalsen og den ble da målt til 2cm. Var på sjekk i uke 25 pga kraftige kynnere og da var livmorhalsen på 2,7cm.
Nå er jeg kommet inn i uke 30 og jeg er jo i grunn bekymret for å føde for tidlig og kjenner en del på nedpress og kraftige kynnere, spesielt når jeg er oppe og går. Sover også relativt dårlig pga kynnere.
Er det noen andre som har kort livmorhals eller har hatt det tidligere? Føler jeg blir sprø av bekymringene mine, men føler jeg ikke blir hørt heller
Nå er jeg kommet inn i uke 30 og jeg er jo i grunn bekymret for å føde for tidlig og kjenner en del på nedpress og kraftige kynnere, spesielt når jeg er oppe og går. Sover også relativt dårlig pga kynnere.
Er det noen andre som har kort livmorhals eller har hatt det tidligere? Føler jeg blir sprø av bekymringene mine, men føler jeg ikke blir hørt heller