Kort/lang regime..

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hvorfor får noen kort regime, og noen langt?

Den eneste forskjellen er vel sprayen? Eller?

Jeg hadde kort regime på 1. og 3. forsøk, lang på nr 2. For min del var det sprayen som var forskjellen ja

ORIGINAL: snuppis!

Kort regime uten spray og lang regime er med spray [:)]

Hvorfor får noen kort og noen lang, da?

På kort regime har du en sprøyte du tar som skal gjøre det samme som sprayen da, ellers så tar det mye kortere tid med kort regime, noe som kanskje sier seg selv [:)] På kort så har du kanskje uttak på syklusdag 14, mens på langt går du kanskje på spray i 2-3 uker før du begynner på sprøytene og det tar kanskje 2 uker fra du begynner på de til uttaket. Alt dette varierer jo på hvordan kroppen reagere på medisinene.

På kort begynner du på syklus dag 3, iallefall gjorde jeg det, og på langt begynner du jo på syklusdag 21.

På langt regime så skal du ha en blødning til før du begynner på sprøytene, det skal du ikke på kort regime.

noen trenger lengre tid på å bli nedregulert. Jeg gikk på spray i 4 uker,og sprøyter i 13 dager....kommer helt ann på hvordan kroppen din reagerer på medisinene..[;)]

Hun legen vi snakket med sa at deres erfaring var at det ble bedre kvalitet på eggene ved langt regime.

Ikke vet jeg altså, folk  blir jo gravide på kort regime også, så..[:)]

ORIGINAL: Alvilde_86

På kort regime har du en sprøyte du tar som skal gjøre det samme som sprayen da, ellers så tar det mye kortere tid med kort regime, noe som kanskje sier seg selv [:)] På kort så har du kanskje uttak på syklusdag 14, mens på langt går du kanskje på spray i 2-3 uker før du begynner på sprøytene og det tar kanskje 2 uker fra du begynner på de til uttaket. Alt dette varierer jo på hvordan kroppen reagere på medisinene.

På kort begynner du på syklus dag 3, iallefall gjorde jeg det, og på langt begynner du jo på syklusdag 21.

På langt regime så skal du ha en blødning før du begynner på sprøytene, det skal du ikke på kort regime.

Jeg måtte ha mensen for å gå på kort regime.

ja,jeg skrev jo at ved kortregime så begynner du på sprøyter på syklusdag 3,så da har du jo nettopp hatt mensen ;) har du ikke mensen av det selv så får du vel medisiner som lager en blødning..

ORIGINAL: MilliVanilli

Her fikk jeg også svar på ting jeg lurte på,bra tråd krepsen[:)]

[;)]

Kort regime uten spray og lang regime er med spray [:)]

Ikke noedvendigvis.. Jeg hadde langt regime, men hadde aldri spray. Fikk sproyter istedet, som jeg maatte ta foer jeg fikk gonal.

Naar det gjelder hvorfor noen faar lange og noen korte, saa er det vel mange grunner til det antar jeg? Som hormon nivaer hos den enkelte, utgangspunktet for proeveroer etc.. (ikke sikker der altsaa..)

Back
Topp