Kort glede

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Fikk positiv test igår på clearblue sin digitale test. I morges kom det litt blod på papiret når jeg går på do. Håper det ikke er en ny sa, men har allerede 1 sa og en ma bak meg så dårlig erfaring når det begynner å komme blod. Avventer litt i helgen og ser, må selvsagt jobbe også men får se hvordan det går

Fikk positiv test igår på clearblue sin digitale test. I morges kom det litt blod på papiret når jeg går på do. Håper det ikke er en ny sa, men har allerede 1 sa og en ma bak meg så dårlig erfaring når det begynner å komme blod. Avventer litt i helgen og ser, må selvsagt jobbe også men får se hvordan det går
Huff, det er aldri gøy å se blod på papiret. Jeg har full forståelse for at dårlige erfaringer preger deg, men det kan likevel gå bra. Jeg hadde to SA før jeg fikk mitt første barn, og i svangerskapet som gikk bra blødde jeg ukentlig fra uke 7 til 14. Krysser fingrene for deg og spiren din :Heartred

Krysser fingrene for deg og sender en klem ❤️

Huff, det er aldri gøy å se blod på papiret. Jeg har full forståelse for at dårlige erfaringer preger deg, men det kan likevel gå bra. Jeg hadde to SA før jeg fikk mitt første barn, og i svangerskapet som gikk bra blødde jeg ukentlig fra uke 7 til 14. Krysser fingrene for deg og spiren din :Heartred

Ja håper og krysser fingrene for at det er noe helt uskyldig ❤

Sniker. Jeg blødde 8 dager denne gangen, av og på. Siste dagen kom det mer enn de andre dagene, og jeg tenkte at løpet var kjørt. Den gang ei - fortsatt gravid i uke 32 :)

Jeg har også blødd litt i tidligere svangerskap uten at det var noe galt.. Skjønner at du blir redd, men krysser fingre og tær for at det var en blødning av den uskyldige sorten!

Det har bare kommet mer og mer blødning med en del koagler. Endte nok like rask som det startet denne gang. Uten at jeg har fått deg bekreftet av lege.

Back
Topp