Kort fødselshistorie

Mamma_90

Flørter med forumet
Våknet rett før kl. 07 fordi vannet gikk. Gikk inn på badet og fikk ringt føden og bestemor som skulle være barnevakt. Føden ba meg komme inn på kontroll. Kledde på meg mens vannet fortsette å renne litt og litt. Tok vare på to bind jeg tok med til sykehuset. Pappaen vekte lillebror og fikk i han frokost. Vi dro samlet til sykehuset, riene begynte rett før vi dro til sykehuset, ca 07.25. Hadde flere rier på veien. Ble først plassert på undersøkelsesrom, men ble flyttet raskt inn på en fødestue. Ble der sjekket og hadde 6 cm åpning. Hadde omtrent rier konstant. Jordmor tappet i badekar og jeg rakk ikke mer enn å sette meg ned i badekaret før pressriene kom. Pappaen kom akkurat inn da siden han hadde vært nede på parkeringsplassen med storebroren. Ble født 08.37. Gikk veldig bra og overraskende fort [emoji4] anbefaler å føde i badekar! Fikk bare ett pyntesting og formen er helt topp nå etterpå [emoji38] har endel etterrier, men det er å forvente når det er tredje barnet. Fikk i i tillegg tre stikkpiller og en sprøyte for å få livmoren til å trekke seg fortere sammen fordi jm ville begrense blødning pga blodprosenten [emoji4] det ble en jente, hun er 3610g og 48 cm. Ble født i uke 39+6, samme som de to andre! Helt utrolig [emoji87]

Gratulerer med jenta! :Heartpink

Gratulerer så mye!! :D

Helt enig i at badekar er stedet å føde barn! :D

Back
Topp