Kort eller langt hår på menn?

Kort

Kort eller halvlangt..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

kort men ikke for kort ;) liker for eksempel å se krøllene til mannen litt :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

har alltid hatt litt sansen for langt jeg, sånn river phoenix, johnny depp osv. men jeg synes jo min kjære er ubeskrivelig sexy og han barberer det bort og kunne ikke forestillt meg han med langt hår sååå, så lenge det kler personen synes jeg de fleste frisyrer er fine jeg

Ikke langt som i hestehale,men sånn halvlangt:P:D

Kort, men ikke militær kort, må være fasong.

Sent from my iPad using BV Forum

Kort, syns det er få menn som passer langt :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Langt, langt, laaaaaaangt! :D

Må vel si kort, selv om jeg syns det er veldig pent med langt på de som VIRKELIG kler det, og det er ikke mange :p Samboeren må ha ganske kort, type 2-4 cm. Lengre blir bare rotete og stort siden det er så tykt ;)

Kort! Ikke så kort som samboeren min, men han er så tynn i luggen at han nekter å prøve noe annet enn pinnekort.

På min mann kort, men titter en ekstra gang på mannfolk med langt hår :p så lenge de kler det altså, ikke alle som gjør det. Men du hendelse må mange flotte mannfolk det var på 80-90 tallet! :D Ser ikke så mange av dem nå lenger ;)

Kort.

99% av alle menn er finest med kort hår - neeeesten sånn at jo kortere jo bedre, men ikke helt... ;)

Fins noen unntak, da, som kler langt hår (men det MÅ være velstelt og ha glans - noe av det mest usexy jeg vet er fett, flisete og "shabby" hår!).

Back
Topp