Korsryggsmerter

inorosa

Andre møte med forumet
E snart i uke 17, å har begynt å få ondt i korsryggen. Dette e mitt andre svangerskapet, hadde ikke slike smerter sist å va heller ikke plaget med bekkenet. Kan dette være en begynnelse på bekkenløsning?

Ja, det vil jeg tro kan være bekkenlåsning. Man kan ha låsninger både foran og bak. Sover du med pute mellom beina (helt ned til ankelen), løfter beina samlet når du går ut av sengen/bilen, legger deg på siden før du setter deg opp? Det kan hjelpe :)

Men du burde vurdere å få behandling av en som har spesialisert seg på gravide og bekkenplager...er mye rart der ute!!

Ja d skjønna æ! Har kjent smerter om æ e mye i aktivitet eller som i dag kjørt bil lenge. Har ikke hatt pute mellom beina,kanskje æ må prøv d

Har hatt vondt i korsryggen omtrent siden uke 9, er nå 13+5. Jordmor mente dette ikke var begynnende bekkenløsning, men at kroppen endrer tyngdepunkt og at man gjerne får mer svai i ryggen.

Har hatt vondt i korsryggen omtrent siden uke 9, er nå 13+5. Jordmor mente dette ikke var begynnende bekkenløsning, men at kroppen endrer tyngdepunkt og at man gjerne får mer svai i ryggen.

Hmmm...så rart...vil ikke det være når man blir litt større frampå og faktisk endrer tyngdepunkt? Er jo ikke store forskjellen på de fleste i uke 9...

Hmmm...så rart...vil ikke det være når man blir litt større frampå og faktisk endrer tyngdepunkt? Er jo ikke store forskjellen på de fleste i uke 9...
Ikke godt å si, men det var hvertfall det jordmor sa til meg. Kanskje kroppen begynner å forberede seg?

Back
Topp