Korsryggen

Lillegulletvårt2018

Blir kjent med forumet
Ikke noen direkte survetråd men er det noen som sliter med vondter i korsryggen ??? Jeg har aldri hatt sånn smerter i de tre andre svangerskapene ikke en gang i det 4( da det var utenfor livmor) å nå tar snart korsryggen livet av meg er 5+2 ingen blødning .....

Ja, mye vondter i korsrygg/bekken. Et av de første symptomene. Kort tid siden de to forrige svangerskapene, så kroppen burde vel hatt en pause og fått trent litt.

Ja, samme med forrige sv.skap... men jeg hadde bekkenlåsning, ikke løsning ... eneste som funka sist var gravid yoga:P

Jeg hadde både løsning (vondt forran) og låsning (vondt bak).

Jeg hadde også løsning, og låsning sist svangerskap. Startet i uke 4 nå. Blir et laaangt svangerskap:hungover:

Oki grunnen til at jeg er bekymret er for dem har ikke kunne utelukke svangerskap utenfor livmor denne gangen ( 2gang) når jeg var på kontroll forige uke å skal inn nå på tirsdag for nye HCG prøver å ultralyd blodprøvene er fine å har steget som normalt men smertene på venstre side å i korsryggen er helt forferdelige så jeg er småredd nå :( ville dere ringt gyn å hørt ?????

Jeg har åpen linje der men vil ikke ringe for " ingenting " lissom

Oki grunnen til at jeg er bekymret er for dem har ikke kunne utelukke svangerskap utenfor livmor denne gangen ( 2gang) når jeg var på kontroll forige uke å skal inn nå på tirsdag for nye HCG prøver å ultralyd blodprøvene er fine å har steget som normalt men smertene på venstre side å i korsryggen er helt forferdelige så jeg er småredd nå :( ville dere ringt gyn å hørt ?????

Jeg har åpen linje der men vil ikke ringe for " ingenting " lissom

Jeg tenker som så at hvis du har åpen linje så har du det. Og antagelig av en grunn. Dessuten er jeg av den oppfatning sånn generelt at hvis man er i tvil så er det ingen tvil. Er du i tvil om du bør til lege, så er det ingen tvil. Da tar du kontakt. Ring du - de tåler helt garantert en telefon for mye :-)

:)Helt enig med hun over ... De tåler en telefon, så kan de avgjøre..

Takk for svar jeg ringte å er nå innlagt :( de tar masse prøver men det positive er at HCG er steget til over 1400 fra 352 på onsdag å de mener de så en liten running i livmora men de er ikke sikre på om det er noe utenfor enda :(

Back
Topp