Korsryggen

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Hvordan går det med ryggen deres, jenter? Merker dere noe? Jeg får fryktelig vondt helt nederst i ryggen, spesielt når jeg er på jobb eller anstrenger meg litt.


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Hvordan går det med ryggen deres, jenter? Merker dere noe? Jeg får fryktelig vondt helt nederst i ryggen, spesielt når jeg er på jobb eller anstrenger meg litt.


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Jeg har og veldig vondt i korsryggen.





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg har og veldig vondt i korsryggen.





♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg trodde ikke at det skulle komme så tidlig? Kjenner det stikker litt oppover også! Er liksom som om noen tar tak bak der :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg og kjente det etter at jeg var med å skulle bære en båt :p Har hatt problemer med rygg tidligere og har en del skjevheter, trodde likevel ikke at jeg skulle merke det så fort.. :p Håper det går over så får jeg heller være litt mer forsiktig fremover :)
 
Jeg har bare sånn mensen vondt bak i der... :)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen
 
Jeg har ekstremt vondt også! Pleier som regel å ha litt vondt etter jobb, den er litt fysisk. Men dette er så forferdelig! :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg trodde ikke at det skulle komme så tidlig? Kjenner det stikker litt oppover også! Er liksom som om noen tar tak bak der :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Jeg for min del har mer vondt nedover og ut på sidene øverst på rumpeballene. Fryktet det er bekkenet. Fikk tidlig bekkenløsning med de to siste.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Vondt her og.. Langt ner å hente frøkna i grindsengen gitt :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg merker ingenting i ryggen. :eek: også tenker man såklart "burde jeg bekymre meg?" Istedenfor "oi, så heldig jeg er da." :p

Man blir liksom aldri fornøyd, hverken med eller uten plager. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp