Sliter så fryktelig med korsryggen! Den er konstant vond når jeg sitter og står/går, den eneste som hjelper er å ligge rett ut. Og den er så vondt at jeg har vært på kanten til å gråte flere ganger. Og slik har den holdt på i snart 2 uker! Var hos kiropraktor 2 dager på rad, han knakk det opp og da ble det straks bedre, men etter bare 2 timer kom det sakte tilbake. Og jeg har jo ikke råd til å betale 330 kr for å gå til kiropraktor flere ganger i uka heller! =/
Er det noen andre som også har vond rygg så tidlig? Eller har hatt i tidligere svangerskap? Noen tips til noe som hjelper? Jeg jobber som sykepleier på enn tung pleieavdeling, og jeg vet virelig ikke hvordan jeg skal klare å fungere der hvis ryggen ikke blir bedre. Vil ikke ta ut sykemelding allerede nå heller.. Har hatt fri i 6 dager, så nå har det jo gått bra. Men skal på jobb nå hele nyttårshelga, og jeg VET at det blir ekstra travelt da! :-(
Er det noen andre som også har vond rygg så tidlig? Eller har hatt i tidligere svangerskap? Noen tips til noe som hjelper? Jeg jobber som sykepleier på enn tung pleieavdeling, og jeg vet virelig ikke hvordan jeg skal klare å fungere der hvis ryggen ikke blir bedre. Vil ikke ta ut sykemelding allerede nå heller.. Har hatt fri i 6 dager, så nå har det jo gått bra. Men skal på jobb nå hele nyttårshelga, og jeg VET at det blir ekstra travelt da! :-(
)