Korsrygg-smerter

Ja. Hos meg var det musklene som kranglet. Mye spenning i kroppen for jeg håper på det beste og bekymre meg for mye for det værste. Itillegg så blir kanskje kroppen ekstra anspent av å være forstoppet og oppblåst. Det gjør jo vondt det og.
Det er IKKE bekkenløsning som mange har foreslått til meg. Hormonene for det kommer ikke før midten av andre trimester. [emoji4]
Så prøv å slappe av. Kanskje finne en bedre liggestilling? Der fikk jeg gode tips. En pute mellom beina og en i ryggen som jeg lener meg inntil.

Jeg er 5+5 og merker det også i korsryggen. Det er ikke akkurat vondt, men det kjennes mer ut som jeg er støl. Tror dette er veldig vanlig?

Har vondt i korsryggen jeg også, har alltid hatt det, men ble værre etter jeg ble gravid:confused: helt normalt... er på en måte mer stiv og støl.. vondt å reise meg opp hvis jeg har sittet for lenge:sour:

Jeg hadde det i starten jeg også.. var redd det var menssmerter og begynnende blødning.. heldigvis gitt seg nå. Er 7+2 [emoji4]

Jepp. Hatt det siden 3dpo. Ble vondere og vondere. Nå er det bedre, men merkes godt om jeg bøyer ryggen eller løfter..

Da var det nok bare pga. mye sittestilling i dag, er lenge siden jeg har gjort det og i dag satt jeg fem timer under forelesning :)

Back
Topp