Korsrygg smerter

Astrid 92

Glad i forumet
Hei!
No har eg gått i over 2 uker med intense korsrygg smerter som kommer å går iløpet av dagen!
Er det flere enn meg som gjør det?
E så j... til tider at eg egentlig bare holder senga, og kommer like mye om eg har bevegd meg mykje eller så å si ingenting! Begynner å tære veldig på kreftene og søvnen no!

Fikk akutt ryggsmerter i korsryggen k helgen. Ikke hatt noe trøbbel før. Satt i korsrygg og spente seg nedover bein og oppover langs ryggsøylen. Legen mener jeg har fått noe i klem/ kink. Vil ikke jeg skal bli knekt opp sv kiropraktor nå så seint (35+3) riktig medisin her har vært paracet, varmepose (slik en varmer opp i Micro) og balanse mellom avslapping og bevegelse. (Og å roe ned... Har vært veeeeeldig travel i flere mnd) her er jeg bedre, men kjenner den fortsatt. Håper på å få svømt litt i terapibasseng om ikke så mange dager.

God bedring!!

Har gått med korsryggsmerter som stråler ned i beina i en del uker nå.
Jeg ble sykemeldt fra jobb pga. det. Jeg kan ikke sitte lenge av gangen, må ligge med pute mellom beina når jeg ligger på siden, og går minimum en halvtimes tur i ulendt terreng hver dag. Da klarer jeg å holde det ganske greit. Slurver jeg med dette blir det kjempevondt igjen bare på en dag.

Godt eg ikkje er aleine ;-) eg kan like godt gå I flere timer og ga kjempe vondt som å ligge på sofaen! Kjem uansett kva eg gjør no :-/ va på føden for 2+ uker siden og fekk beskjed det va rier og eg kom te å føde i løpet av noen dager, så vi lurer virkelig kva den jm hadde fått i seg! Her ligger han forsatt trygt og godt i magen! Men no holder mammaen snart ikkje ut smertene og gler seg virkelig til å få enda meir smerter :-) kom ut lille Jonas ❤

Jeg får vondt i ryggen av å ligge eller sitte lenge. Så det hjelper å gå turer og være i bevegelse og å sove med en pute mellom knærne og en som støtter litt i ryggen (klarer kun å sove på siden, da jeg får vondt av å sove på ryggen). :-)

Back
Topp