korsen i pokkern e d muli

nemi.marselia

Forumet er livet
æ va som sagt borte i heile går
å sambo hadde ungen heime aleina.

så i mårrest måtte æ rydde stua, kjøkkenet, gangen å loftgangen IJÆNN t d kommer besøk i dag.

kanskje han nu ser at d ikkje e så lett å holde huse ryddi m en aktiv unge rundt beina.
han va totalt utslitt i går å la sæ kl 22 å synes nu æ høre d bynne å bi liv i han.
nu når æ allerede e ferdi m ryddinga.

ja æ sto opp kl 8 sammen m jentungen.

ORIGINAL: ~NightWish~

Vet ikke hvordan det er mulig , samme skjer her etter et par timer alene.
Men tror jeg vet : 1 stk mann liggende på sofaen , 1 stk barn får gjøre som de vil[:'(]

Av og til så synes jeg rett og slett det ikke lønner seg å få et par timer alene eller å få sove på morgenen , for det blir så utrolig mye å rydde opp i og vaske etterpå. Forbanna irriterende det skal være slik.

stor sannsynlihet d ja

ORIGINAL: ~NightWish~

Vet ikke hvordan det er mulig , samme skjer her etter et par timer alene.
Men tror jeg vet : 1 stk mann liggende på sofaen , 1 stk barn får gjøre som de vil[:'(]

Av og til så synes jeg rett og slett det ikke lønner seg å få et par timer alene eller å få sove på morgenen , for det blir så utrolig mye å rydde opp i og vaske etterpå. Forbanna irriterende det skal være slik.

Som jeg skulle sagt det selv!

Må bare legge til at når jeg kommenterer hvordan det ser ut får jeg som oftest til svar, gjerne mens han ligger på sofaen: "Ja, men jeg holder på" (å rydde/fikse/vaske opp etc). Og han kan "holde på" i flere dager.....[:@]

Kjipt da[:'(] Har aldri hatt det problemet, når jeg jobber kvelden er klær vasket, kanskje ferdig støvsugd og alltid ryddig[:D]

Wow, hvor lager de sånne menn?

ORIGINAL: dronningmia

Spesial bestilling for snille jenter [:D]

Neida, han er bare en som hater å ha det rotete og da må han bidra da[;)] Også hater han å sitte stille, elsker å jobbe og gjøre noe hele tia. Han kjedet seg forrige helg og da vasket han under bade karet da[:-]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

kjenner meg igjen.
Sambo er stort sett den som står opp først om morran, han skal jo på jobb, og han tar med seg jenta opp da.
Og da føler han seriøst at han har gjort "ALT" den dagen, åh buhu, stakkar han som må stå opp med jenta og gå på jobb.
At jeg rydder, vasker, handler, lager middag,sørger for at det er nok flasker, lufter bikkja, tar badinga, legginga osv osv det er liksom ingenting, fordi jeg fikk sove 20 minutter lenger enn han [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Og har jeg vært ute en tur eller opptatt med noe så FLYTER det over hele huset.

Men 20 minutter ekstra søvn, da har du vel IKKE noe å klage over [8|]

Rart det der, de vet ikke hvor mye jobb det faktisk er med barn og hus, faktisk en 24t jobb[;)]

Kanskje jeg skal lage kloninger av sambo og selge dem [8D]

Da jeg stod opp i dag var Erik ferdig bada og stelt og hadde spist frokost. Kjøkkenet var også rydda. Sånn er det hver helg her- jeg får ligge litt lenger og står opp til ryddig hus [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

kjenner meg igjen.
Sambo er stort sett den som står opp først om morran, han skal jo på jobb, og han tar med seg jenta opp da.
Og da føler han seriøst at han har gjort "ALT" den dagen, åh buhu, stakkar han som må stå opp med jenta og gå på jobb.
At jeg rydder, vasker, handler, lager middag,sørger for at det er nok flasker, lufter bikkja, tar badinga, legginga osv osv det er liksom ingenting, fordi jeg fikk sove 20 minutter lenger enn han [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Og har jeg vært ute en tur eller opptatt med noe så FLYTER det over hele huset.

Men 20 minutter ekstra søvn, da har du vel IKKE noe å klage over [8|]

Rart det der, de vet ikke hvor mye jobb det faktisk er med barn og hus, faktisk en 24t jobb[;)]
20 minutter ekstra blir det vel igrunnen ikke, for han legger seg gjerne to tre timer før meg på kvelden [;)]

Ja men det glemmer han nok[;)] Menn har lett for å husek hva de har gjort, hva du har gjort er ikke så viktig[:'(]

ORIGINAL: Malin!

ORIGINAL: dronningmia

Spesial bestilling for snille jenter [:D]

Neida, han er bare en som hater å ha det rotete og da må han bidra da[;)] Også hater han å sitte stille, elsker å jobbe og gjøre noe hele tia. Han kjedet seg forrige helg og da vasket han under bade karet da[:-]

er det mulig å leie ham noen timer??[:-]

Sender han med express post i morra, må bare huske å slå han på da[:)]

Rebecca85 og FjerneErna: kan ikke dere starte et firma med utleie av deres menn? dere kommer sikkert til å tjene rått på det.[:)]

Kremt...vaske under badekaret når han kjeder seg.....? Det minner meg litt om Stepford Wives - i mannlig versjon![:D] Kanskje det har noe med hva dere fòrer dem med? Tips?[;)]

Kjipt da[:'(] Har aldri hatt det problemet, når jeg jobber kvelden er klær vasket, kanskje ferdig støvsugd og alltid ryddig[:D]

kjenner ikkje problemet æ heller, korr heldig vi e som har klart å få så flinke/snille mannfolk[;)][:D]

Mannfolk er noen rare "dyr".. Hvis mannen min står opp tidlig med guttene, så må han legge seg noen timer etterpå igjen ( når jeg har stått opp ) [8|][8|][8|] Han blir liksom så sliten.
Skjønner jo at han jobber hele uka og blir sliten av det men... Det er jo faktisk en "jobb" og være hjemme med barn og ..

Nå har vi ikkje barn enda, men når sambo er hjemme, gjør jeg omtrent ingenting[8|] Henger kanskje opp klær, eller lager middag eller noe sånt, ett par ganger i uka[:D] Resten gjør han[:D]

Jeg tror ikke jeg tør å leie han ut jeg- hadde nok ikke fått han tilbake igjen er jeg redd,her er det nemlig jeg som får kjeft for at jeg gjør for lite husarbeid [8D]

Back
Topp