Korsen e formen????

Tess30

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen!
Korsen går det me alle sammen?
Æ e så sykt kvalm nesten hele tia...Hold nesten på å bli sprø....
Håpe det går over snart....Ikkje arti når man ikkje kan dra nån plass....

Formen er knall foreløpig værtfall!! Var kjempe dårlig i begynnelsen av forrige sv.skap, så jeg syns jeg fikk min dose da igrunn[;)]

Formen min er helt fin. Føler meg ikke gravid akkurat,men har litt stikking i magen av og til,og har ømme pupper. Noen andre symptomer har jeg ikke. [:)] 

Formen er kjempefin[:)]Skal absolutt ikke klage vet jo det er mande som plages med kvalme og spying og det er jeg glad jeg slipper[8D] Men skal jo innrømme at denne tissingen holder på og gå meg på nærvene...[:@] Er jo oppe opptill 4 ganger om natta...slitsomt..Men det vokser jo trossalt noe nydelig i magen så det er vel litt sjarme med det også[:D]

Ja vet at men gjerne vil ha masse symptoma på at man e gravid....Har ønska sjøl at æ skulle kjenne litt mer....'
Og æ kan love dokker at det e skjedd nu....
Æ e så kvalm som æ aldri kunne tru at det gikk ann å bli....E blidd sykemeldt pga det....
Ikkje så arti, e jo bare i 8.uka....Håpe det går over i uke 12.....Dem sir så.....hehe

Jaja skal vell ikkje klage så lenge den lille har det bra, og det håpe æ at den har!

Back
Topp