Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei alle sammen!
Korsen går det me alle sammen?
Æ e så sykt kvalm nesten hele tia...Hold nesten på å bli sprø....
Håpe det går over snart....Ikkje arti når man ikkje kan dra nån plass....
Formen min er helt fin. Føler meg ikke gravid akkurat,men har litt stikking i magen av og til,og har ømme pupper. Noen andre symptomer har jeg ikke. [:)]
Formen er kjempefin[:)]Skal absolutt ikke klage vet jo det er mande som plages med kvalme og spying og det er jeg glad jeg slipper[8D] Men skal jo innrømme at denne tissingen holder på og gå meg på nærvene...[:@] Er jo oppe opptill 4 ganger om natta...slitsomt..Men det vokser jo trossalt noe nydelig i magen så det er vel litt sjarme med det også[:D]
Ja vet at men gjerne vil ha masse symptoma på at man e gravid....Har ønska sjøl at æ skulle kjenne litt mer....'
Og æ kan love dokker at det e skjedd nu....
Æ e så kvalm som æ aldri kunne tru at det gikk ann å bli....E blidd sykemeldt pga det....
Ikkje så arti, e jo bare i 8.uka....Håpe det går over i uke 12.....Dem sir så.....hehe
Jaja skal vell ikkje klage så lenge den lille har det bra, og det håpe æ at den har!