Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min samboer fikk være med meg der flere ganger i fjor. Jeg så også flere fedre der.Stemmer det virkelig at man ikke får ha med seg far inn på fosterdiagnostikk hos St.Olavs?Vis vedlegget 398569
Okei, for jeg "trenger jo ikke ledsager/assistanse", men jeg vil jo veldig gjerne slippe å være alene.. :/Min samboer fikk være med meg der flere ganger i fjor. Jeg så også flere fedre der.
Er 35 uker i dag og har hatt med både far og mamma helt uten problemer. Har vært på 5 ultralyder på St Olavs i dette svangerskapet og skal på nr 6 nå til uka. De fleste har med noen på venterommet også. Så det er nok bare gammel infoOkei, for jeg "trenger jo ikke ledsager/assistanse", men jeg vil jo veldig gjerne slippe å være alene.. :/
Får ringe å høre evt..
Dette gjaldt i 2020 iallefall, men nå har far fått vært med hver gangStemmer det virkelig at man ikke får ha med seg far inn på fosterdiagnostikk hos St.Olavs?Vis vedlegget 398569
Okei, rart de ikke oppdaterer informasjonen de sender ut..Dette gjaldt i 2020 iallefall, men nå har far fått vært med hver gang