Korona

Benedikte28

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Novemberlykke 2022
Litt spesiell situasjon eg er i. I går fikk eg postiv test for korona (mannen testet postivt på søndag og jentå vår på onsdag). Tullet litt med mannen om at tenk hvis eg tester postivt for både korona og graviditet samme uka. Og det fikk eg. Eg har tatt 3 doser med vaksine, så har får det meste vonde hals, litt vondt i hode og tett. Men er også sliten.

Tenker jo på lille spiren i magen, håper hen får det greit. Og at hen holder seg der inne.

Noen andre som har at korona i starten?
 
Jeg testa også positivt to ganger på en uke ;) hadde korona forrige uke, slapp billig unna med milde symptomer :)
 
Jeg og testet positivt for begge samme uke. Er snart 3 uker siden og virker som det gikk fint
 
Jeg hadde korona under eggløsning mest sannsynlig (så fremt den snåle blødningen 12 februar stemmer og jeg ikke er øengre på veg enn antatt) og det gikk tydlivis fint.
Tror ikke korona påvirker graviditet så mye, har selvfølgelig hørt de som har fått utsatt eggløsning og mens pga korona, men tror det er en veldig liten % selv om det oftest er de man hører om.
 
Jeg testet positivt i dag, etter å ha vært sengeliggende en uke med feber:meh: Ingen tegn til at det skal gi seg med det første. Blir jo litt bekymret for frøet, med tanke på at jeg er så dårlig og det har vart så lenge. Noen med erfaring?
 
Jeg testet positivt i dag, etter å ha vært sengeliggende en uke med feber:meh: Ingen tegn til at det skal gi seg med det første. Blir jo litt bekymret for frøet, med tanke på at jeg er så dårlig og det har vart så lenge. Noen med erfaring?

det varte noen uker her før det gav seg, svært trøtt osv. ang frøet vet jeg ikke,men vil tro drt går nok fint:happy:
 
Jeg hadde korona helt i starten. Gikk fint med den lille. Gikk bra med meg og, selv om jeg ble ganske dårlig :shifty:.
 
det varte noen uker her før det gav seg, svært trøtt osv. ang frøet vet jeg ikke,men vil tro drt går nok fint:happy:


Mener at jeg ikke har erfaring ang corona og gravid noen uker ut:) så svaret kunne tolkes på flere måter:Heartred
Testet positivt for covid , deretter positiv gravid 4-5 dager senere, gikk bare godt.:)
 
Back
Topp