Korona

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Er vi flere som er redde for å bli smittet med koronaviruset nå?
Føler vi har unngått å bli gravid i 2 år nå pga viruse og usikkerheten også klarer vi å bli gravid når smittet en værre enn den aldri har vært før.:eek:

Føler vi har unngått å bli gravid i 2 år nå pga viruse og usikkerheten også klarer vi å bli gravid når smittet en værre enn den aldri har vært før.:eek:
Sniker…
Håper selv å havne i oktobergruppa snart, men enn så lenge venter jeg i spenning i dpo land. Hvis man først blir smittet tror jeg det vil være bedre å få det ganske tidlig i svangerskapet iht at det f.eks. kan bli tungt å puste o.l. Nå er ikke jeg helsepersonell så jeg vet jo ikke hvordan det vil påvirke spiren i magen hvis mamma blir smittet.

Er sikker på at vi selv har det i hus snart ettersom det blir meldt om flere og flere smittetilfeller i barnehagen til mini.
Er ikke lenger et spørsmål om vi får det, men når… med mindre man isolerer seg helt tenker jeg.

Sniker…
Håper selv å havne i oktobergruppa snart, men enn så lenge venter jeg i spenning i dpo land. Hvis man først blir smittet tror jeg det vil være bedre å få det ganske tidlig i svangerskapet iht at det f.eks. kan bli tungt å puste o.l. Nå er ikke jeg helsepersonell så jeg vet jo ikke hvordan det vil påvirke spiren i magen hvis mamma blir smittet.

Er sikker på at vi selv har det i hus snart ettersom det blir meldt om flere og flere smittetilfeller i barnehagen til mini.
Er ikke lenger et spørsmål om vi får det, men når… med mindre man isolerer seg helt tenker jeg.
ja er det jeg og tenker mer og mer på. Heldigvis ingen i bgh enda som er smittet, men tallet stiger bare mer og mer for hver dag her jeg bor så er nok ikke lenge til.. :/ :(

Jo jeg er student. Og vi Fikk akkurat beskjed om at de kom til å ønske oss velkommen tilbake til campus med å at de gleder seg til det myldrer av liv. Og alt jeg leser er corona bombe…..

Her hadde storebror korona for to uker siden etter et kjempeutbrudd i barnehagen, og mannen min ble smittet og er akkurat ute av isolasjon. Men jeg tester negativt foreløpig. Har jo selvfølgelig ikke lyst til å bli syk, men tenker at jeg er godt beskyttet mot alvorlig sykdom med tre doser.

Storebror fikk for øvrig ingen symptomer, bare positiv test. Mannen hadde en lett forkjølelse.

Ja er redd for å bli smittet, men tenker det Skjer det som skjer. Prøver å unngå folkemengder og gjør alt for ikke og få det, men vil heller det kommer nå enn senere i svangerskapet. Jeg har 3 vaksiner da.

Jo jeg er student. Og vi Fikk akkurat beskjed om at de kom til å ønske oss velkommen tilbake til campus med å at de gleder seg til det myldrer av liv. Og alt jeg leser er corona bombe…..
Huff ja, er jo slik man har begynt å tenke i disse dager. Føler de blir å åpne opp mer og mer uansett nå at det bare må gå sin gang. :s

Her hadde storebror korona for to uker siden etter et kjempeutbrudd i barnehagen, og mannen min ble smittet og er akkurat ute av isolasjon. Men jeg tester negativt foreløpig. Har jo selvfølgelig ikke lyst til å bli syk, men tenker at jeg er godt beskyttet mot alvorlig sykdom med tre doser.

Storebror fikk for øvrig ingen symptomer, bare positiv test. Mannen hadde en lett forkjølelse.

Godt å høre at dere ikke ble så syke da❤️ Er det bare du som er vaksinert med 3 doser?

Ja er redd for å bli smittet, men tenker det Skjer det som skjer. Prøver å unngå folkemengder og gjør alt for ikke og få det, men vil heller det kommer nå enn senere i svangerskapet. Jeg har 3 vaksiner da.
Ja man kan jo ikke gjøre noe med det, prøver å være veldig forsiktig. Har munnbind på og holder avstand og oppsøker ikke folkemengder, har gjort det hele tiden pga. jobben jeg har men nå blir det jo mer og mer for meg selv også.Håper jo at man slipper unna og klarer å holde seg friske.❤️

Vi har det i hus nå, jeg er helt på slutten og mannen og gutten er ferdig i karantene. Er glad for å være ferdig med det såpass tidlig

Vi sitter som nærkontakter å må teste oss jevnlig.. forløbig negative tester men er redd vi får det nærmere helga..:nailbiting:
Har også prøvd å unngå store folkemengder og bruker munnbind når enn må, men tenker også at det nå bare er et spørsmål om når..

Jeg aner ikke. Selv tar jeg alle forhåndsregler til tross for at de har åpnet opp noe. Er veldig lite ute på "livet". Det har vært flere som har testa positivt på jobben med hurtigtest (men negativt på pcr). Flere på skolen og klassen til jentungen har også testa positivt. Så føler jo vi er nærkontakter hele tiden nå… Litt småskummelt synes jeg.

I grunn ikke… Hadde korona mars 2021, sengeliggende flere uker. Men får jo bare håpe det går fint :)

Back
Topp