Korona

Siste spire

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
❤Januarlykke 2022❤
Andre som er blitt mer bekymret etter positiv test?

selv har vi fulgt anbefalingene litt strengere hele veien. Jeg møter utrolig mange på jobb så har følt at jeg har nok nærkontakter bare der. Når samfunnet igjen åpnet denne gangen var vi ganske klare for å møte familien igjen, helt til jeg ble gravid. Mannen syns fortsatt vi skal velge å møte «alle». Jeg er frustrert over hele korona situasjonen :banghead:

Andre som er blitt mer bekymret etter positiv test?

selv har vi fulgt anbefalingene litt strengere hele veien. Jeg møter utrolig mange på jobb så har følt at jeg har nok nærkontakter bare der. Når samfunnet igjen åpnet denne gangen var vi ganske klare for å møte familien igjen, helt til jeg ble gravid. Mannen syns fortsatt vi skal velge å møte «alle». Jeg er frustrert over hele korona situasjonen :banghead:
Jeg bor på en plass hvor vi har har hatt sykt lite corona (under 10 tilfeller siden mars20), men er også blitt mer bekymret etter positiv test. Jeg er ikke redd corona sånn sett, men er redd for om det kan påvirke fosteret på noen måte hvis jeg blir smittet...
Også er jeg veldig redd for å smitte mamma som er i risikosonen deluxe

Jeg blir nok å være ekstremt forsiktig når det åpner mer opp

Jeg bor på en plass hvor vi har har hatt sykt lite corona (under 10 tilfeller siden mars20), men er også blitt mer bekymret etter positiv test. Jeg er ikke redd corona sånn sett, men er redd for om det kan påvirke fosteret på noen måte hvis jeg blir smittet...
Også er jeg veldig redd for å smitte mamma som er i risikosonen deluxe

Jeg blir nok å være ekstremt forsiktig når det åpner mer opp

skulle gjerne bodd på en litt mindre plass med tanke på smitte. Her har vi fler smittet på jobb siden jul enn dere har hatt siden mars 20. Skjønner du blir enda mer forsiktig når du har en mor som er i risikogruppen i tillegg. Har henne fått vaksine?

Jeg har antistoffer og tatt 1.dose med vaksinen, så er heldigvis godt beskyttet. Har vært mye bekymret tidligere ettersom jeg har en jobb der vi har mange nærkontakter, så tror det er bra for psyken at jeg nå er mer beskyttet ❤ bor jo i Oslo også...

Jeg er ikke bekymret for min egen del. Har aldri vært det og er det heller ikke nå. Men er veldig glad for at flere og flere rundt begynner å bli vaksinert nå :Heartred og litt usikker på å ta vaksine som gravid. Må sette meg litt mer inn i det

skulle gjerne bodd på en litt mindre plass med tanke på smitte. Her har vi fler smittet på jobb siden jul enn dere har hatt siden mars 20. Skjønner du blir enda mer forsiktig når du har en mor som er i risikogruppen i tillegg. Har henne fått vaksine?
Nei hun har desverre ikke det :( Kommunen får kun 1 glass(5 doser) i uka, så det tar litt tid..

Eg har vært veldig forsiktig hele veien og fulgt regler. Det går ikke å bli mer forsiktig. Så fortsetter som før her. Hjemmekontor enn så lenge.

Nei hun har desverre ikke det :( Kommunen får kun 1 glass(5 doser) i uka, så det tar litt tid..

skjønner jo tildels skjevfordeling av vaksiner, men Gud så urettferdig at de som potensielt kan dø må finne seg i at livet står stille. Håper det snart blir hennes tur :Heartred

skjønner jo tildels skjevfordeling av vaksiner, men Gud så urettferdig at de som potensielt kan dø må finne seg i at livet står stille. Håper det snart blir hennes tur :Heartred
Ja altså vi er veldig flinke her oppe, og skjønner at man må slukke brannen der det brenner mest - så er ikke uenig i fordelingen, skulle bare ønske det var mulig å få tak i nok til alle på en gang <3 Ja stakkars hun har nesten ikke vært ute av døra på et år :( Selv om det er lite smitte her så er hun redd. Vi har så og si bare importsmitte, så en vet aldri hvem som kommer med den

Her i Trondheim har vi veldig lite smitte, så kjenner ikke på det. Men forstår at dere som bor i utsatte områder blir litt ekstra bekymret. Men er det egentlig skadelig for barnet om vi får korona?

Back
Topp