Korona + time på sykehuset

Drømmen om nr. to

Andre møte med forumet
Jeg har fått påvist korona. Ingen symptomer. Eneste grunnen til at jeg testet meg var fordi stesønnen min (som var hos oss forrige uke) fikk påvist korona i går og jeg har time på sykehuset i dag for planlegging av evt keisersnitt pga seteleie.
Noen som vet om hvordan sykehus i dag praktiserer korona? Gruer meg til å ringe. Ganske desperat etter å få hatt timen i dag, da jeg bikker til uke 36 i morgen.

Jeg har fått påvist korona. Ingen symptomer. Eneste grunnen til at jeg testet meg var fordi stesønnen min (som var hos oss forrige uke) fikk påvist korona i går og jeg har time på sykehuset i dag for planlegging av evt keisersnitt pga seteleie.
Noen som vet om hvordan sykehus i dag praktiserer korona? Gruer meg til å ringe. Ganske desperat etter å få hatt timen i dag, da jeg bikker til uke 36 i morgen.
Åh, så kjedelig. På sykehuset her står det tydelig på plakater at man ønsker at de med covid og omgangssyke holder seg hjemme grunnet smittefaren. Forstår godt du så gjerne ville vært der!:Heartpink
Ring og hør, så får du et sikkert svar, og evt time til uka igjen, kanskje? Lykke til :happy:

De vil ikke ha folk med korona på sykehuset. Hadde korona for noen uker siden, og fikk denne beskjeden.
Det er forståelig mht. pasienter som kanskje ikke tåler det.

Ring, så får du ny time - eller så tar de det over telefon med deg :)

Back
Topp