Korona positiv

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som har testet positivt på korona dette svangerskapet? Hvordan gikk det? Noe spesielt dere måtte passe på?

Jeg har dessverre fått påvist korona og er litt stressa over dette. Føler meg fin utenom hoste og hodevondt. Skal ringe legen i morgen, men håpet å roe meg litt i kveld :nailbiting:

Nei, har ikke det så langt. Skjønner godt du blir bekymret, men tenker det går helt fint:) Ønsker deg en riktig god bedring:Heartred

Jeg testet positivt da jeg var 6 uker på vei. Var i skikkelig dårlig form, sikkert en blanding av svangerskap og korona. Sengeliggende i 6 uker. Er nå i full jobb og 18 uker på vei. I kjempeform og har ingen symptomer lenger. Dette går fint skal du se.

Jeg fikk påvist covid samme dag jeg hadde eggløsning da jeg ble gravid i januar. Det har gått helt fint med meg og med babyene:happy: Tror dog covid var grunnen til at egget delte seg og det er derfor vi får tvillinger nå;) Neida:p

Last edited:
Har fått snakket med legen, og så lenge jeg ikke ble så dårlig at jeg trengte legehjelp, så skulle nok alt gå bra :happy:
Har også merket bevegelser fra den lille i dag, så det beroliger jo litt det og:Heartred

Huff så skremmende, håper du bare får milde symptomer og at det snart er over ❤

Back
Topp