Korona i hus

Lisbeth_Alvilde

Blir kjent med forumet
Hei!
Kona i hjemmet ( altså hun jeg er gift med) har fått påvist korona i dag…!
Noen som har noen tanker om hvordan dagene fremover burde være? Jeg som bærer frem barnet fikk en negativ test.

mer i uke 34+0

Hei!
Kona i hjemmet ( altså hun jeg er gift med) har fått påvist korona i dag…!
Noen som har noen tanker om hvordan dagene fremover burde være? Jeg som bærer frem barnet fikk en negativ test.

mer i uke 34+0

Håper hun får et mildt forløp og at du slipper unna :-) Er du vaksinert? Hva tenker du på med dagene fremover?
Her fikk sønnen min på 11 år påvist for en uke siden. Ingen av oss andre har blitt smittet. Vi levde som normalt.

Håper hun får et mildt forløp og at du slipper unna :) Er du vaksinert? Hva tenker du på med dagene fremover?
Her fikk sønnen min på 11 år påvist for en uke siden. Ingen av oss andre har blitt smittet. Vi levde som normalt.

jeg er vaksinert med 2 doser.
Tok en ny test nå i kveld, og den var negativ så får se i morgen når ny test skal tas, håper jo nå at den første testen var feil

jeg er vaksinert med 2 doser.
Tok en ny test nå i kveld, og den var negativ så får se i morgen når ny test skal tas, håper jo nå at den første testen var feil

Så bra du er vaksinert. Det går nok godt, heldigvis ingen fullvaksinerte gravide som har vært innlagt med alvorlig forløp ❤️
Ja, krysser fingrene for det da! :happy:

Back
Topp