Korleis var høgtida med ein liten i hus?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Godt nytt år, damer! Julehøgtida er overstått, og det kan vere både godt og vemodig å byrje på kvardagen igjen. Korleis gjekk det med første jula til julibabyane? Fekk dei mykje oppmerksomheit og mange gåver? :)
 
Høytiden var dritt med masse familiedrama og intriger.. men mini var eksemplarisk og blid hele tiden til tross for stressa mamma og pappa, og han fikk mye fint og fikk treffe alle vennene mine, så vi har jo kost oss oppi alt også :)
 
Har hatt en fin jul, hjemme hos mine foreldre 23.-26. Og svigers 26.-27. + nyttårsaften. Eneste minuset et at gutten vår sliter mer med søvn når vi ikke er hjemme så har vært litt slitsomt. Prøver å komme inn igjen i rutiner, men henger fortsatt i..
 
Har hatt en fantastisk julefeiring hos mora mi og stefar [emoji177] Null intriger og null drama, bare familiekos. Og nesten ikke alkohol - noe som er ekstremt viktig for meg. Ifjor var det helt utrolig mye drama så det var godt å ha en rolig og fredelig feiring. Lillegull fikk masse fine gaver (myke pakker) som har kommet godt med. Mye nydelig strikketøy [emoji173]
 
Back
Topp