Korleis tenkjer dokker å fordele permisjonen?

100% dekning, jeg tar hele felles perioden
 
100% dekning, jeg tar hele fellesferien og noe ulønnet, så tar mannen sin del pluss eventuelt noe ulønnet slik at vi er dekket opp frem til barnehagestart i august. Etter forrige mann har vi ingen illusjoner om noe barnehageplass før den tid.
 
100% dekning der jeg tar fellesperioden og noen mnd ulønnet, før mannen tar sin kvote fra mars til neste år. Bhg start i august.
 
80% dekning og jeg tar hele fellesperioden, når mannen er ferdig med pappaperm i mai så starter vi rett på ferier (evt. 1 mnd ulønnet perm) og lander da nesten rett på 1. August
 
80% dekning og jeg tar hele fellesperioden. Tar umiddelbart ferie tilgode etter det, og da blir det i midten av februar 2020. Tanken videre da er at jeg tar et år med permisjon uten lønn slik jeg gjorde med første mann (fra februar 2020-februar 2021), og mannen vil da ha sine 19 uker sammenhengende fra februar 2021.juni 2021. I tillegg er han lærer så går rett over på ferie/avspasering da så lille blir nok ikke bhg-gutt før han er 28 mnd. Forrige var 23 mnd da han begynte i bhg. Kjenner at det blir litt å gi opp for min del av både inntekt, og erfaring nå som jeg var tilbake så godt i jobb igjen, men det virker uaktuelt å startet i jobb etter et år! Ammet forrige til han var 21 mnd :eek: og det er sannsynligvis de to guttene vi får!
 
80%, jeg tar hele fellesperioden, og ferie, så er ferdig i mars. Så blir det ulønnet frem til barnehagestart i midten av august. Mannen tar sin del litt delt, vanskelig å ta 19 uker når man er eneste ansatt i firmaet! :)
 
Vi har valgt 100%, hvor jeg tar hele fellesperioden + ferie + 2 måneder ulønnet permisjon. Da er jeg tilbake i arbeid i begynnelsen av mars, og mannen tar sin permisjon de neste 15 ukene. Etter å ha regnet på det fant vi ut at 100 prosent + et par måneder ulønnet permisjon var mest økonomisk gunstig for oss, spesielt fordi vi begge får utbetalt full lønn direkte fra arbeidsgiver i permisjonsperioden.
 
80 % pluss ferie, da er vi i februar så blir det noe ulønnet etter det, så blir det 19 uker på mannen og så mer ferie så er det plutselig august 2020
 
100% dekning, jeg tar hele fellesperioden, så litt ulønnet, begynner å jobbe 50% i feb når mannen tar ut gradert perm frem til august
 
Back
Topp