Korleis reagerte partneren din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Glede, sjokk, forvirring? Korleis fortalde du den store nyheiten til partneren din? :)

Her fikk han vite det på farsdagen, over telefon.

Jeg testet etter at han hadde reist til jobb den kvelden, var så ivrig etter å teste, men samtidig var jeg overbevist om at det var for tidlig siden en applikasjon foreslo eggløsning bare 8 dager i forveien. Og nå testet jeg ikke med morgenurin heller.

Men testen som var digital, var utelukkende positiv, jeg tok også en strimmeltest som var positiv. Jeg ba han ringe meg når han hadde anledning, så da fikk han vite det. Han ble veldig glad, og overrasket over at det klaffet så fort. Vi hadde ganske nylig startet prøvingen, og vi regnet med at det ville ta en del måneder før spiren satt. :love017

Han ble litt stille -også kjempestolt over sine sterke «svømmere» :dance011Slutta på p-pille, hadde samleie en gang (uten å tenke at vi måtte time det ift eggløsning) og vipps: den satt og mensen kom aldri :happy: Testet en kveld etter å ha dratt ut og kjøpt test og begge var egentlig ganske overrasket over at det skjedde så fort.

Det var planlagt, så han ble veldig glad! Trodde ikke vi rakk det da han dro på jobbreise akkurat de dagene vi trodde jeg hadde eggløsning. Så vi måtte prøve både før og etterpå i tilfelle, men var forberedt på at det ikke gikk da det samme skjedde i august og september. Skjønner ikke helt hvordan de klarte å legge reiser akkurat i eggløsningsuka 3 mnd på rad?! Men det gikk jo til slutt!
Ringte han på telefonen på jobb da jeg ikke klarte å vente:D Hadde fått beskjed at han ville vite med en gang, så sendte han bilde mens vi snakket. Han trodde ikke helt på meg først, men ble veldig glad når det gikk opp for han:Heartred

Back
Topp