Korleis reagerte foreldra dine då de slapp nyheita?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Har de gjort graviditeten offentlig enno? Kva slags reaksjonar har de fått? :-)

De ble kjempeglad, mamma har allerede strikket flere plagg :p

Vi fortalte det kort tid etter vi viste det selv! Fikk filmet mamma sin reaksjon som var veldig rørende! Jeg har alltid knust drømmene hennes om å få noen barnebarn fra meg da både jeg og min man er syke (han sin er skummel og arvelig) men samtidig har vi planlagt å få barn i flere år uten at noen som helst har vist det, for jeg ville først være gift, så ville jeg ha stabil økonomi, ordentlig familie bil og til slutt så ville jeg at vi skulle eie istede for leie! Da alt dette kom på plass så bestemte vi oss for å prøve:)

Så kan jo tenke deg det sjokket mamma fikk når jeg ringer på FaceTime å sier "kan hende jeg trenger litt ekstra hjelp av deg i jula mamma" Mamma: "å hvorfor det?" Meg:" nei for du skjønner at jeg er gravid."
Mamma:" HÆ!?! Hæ!!? HÆÆÆÆ!?! ÆÆÆÆÆÆH!! ER DET SANT!?! ER ALT BRA MED DEG!?" Å sånn fortsatte samtalen i sånn 15minutter :'D hun ble jo overlykkelig :D har videoen på Facebook men vet ikke om jeg får lastet opp link til den her :p

Mamma ble både overrasket å veldig glad men ikke sjokkert, mine foreldre har ventet på dette da jeg har vært tydelig på mitt ønske om barn i mange år:p
Hun er godt i gang med vognteppe
Pappa ble så satt ut av glede at han helt glemte hva det var han skulle gjøre, nå går han å skryter masse om det når han endelig fikk lov til det:hilarious:

Svigers ble veldog glade og synes det var koselig :D mine foreldre har jeg ikke så mye kontakt med, men de gratulerte vertfall :p

Mamma og stefar,pluss svigers (kun de vet det) ble VELDIG glad... nesten FOR glad:D veldig godt å se att de tok det så bra,men jeg måtte bare slenge med "ikke gled dere for mye" liksom. Siden vi har mistet 2 ganger... så de slipper å ta helt av med shopping og strikking til vi er kommet nermere mål... krysser fingrene 3dobbelt denne gang:Heartred

Svigerforeldrene ble glad, mine foreldre virka ikke glad. Ingen gratulasjon derfra. Burde vært veldig forventa, vi har vært sammen i 10 år.

Både mine foreldre og svigers ble veldig glad [emoji173] Mamma ble ekstra begeistret siden det er første barnebarnet deres [emoji6]

Stemora mi og pappa var dei første i familien som fekk vite det og stemora mi vart iallfall kjempeglad, pappa sa liksom ikkje så mykje men fekk gratulasjon og ein klem [emoji4] Mamma fekk vite det på julafta og blei veldig glad, men eg sjølv var veldig bekymra akkurat då, så eg begynte berre å grine [emoji20] Men fekk prata med mamma og blei litt beroliga då [emoji7]

mine foreldre ble veldig glade, de har ventet på dette fra jeg og mannen ble sammen for 3 år siden.. Så det var store smil og gratulasjoner :-) Og svigers ble kjempe glade de også, mange klemmer, gratulasjoner og noen tårevåte øyne. De og har ventet og hintet forsiktig i noen år nå om at det hadde vært koselig med barnebarn. (det er første barnebarn på begge sider).
Vi delte det med foreldrene våre og søsken ett par uker etter at vi fikk vite det selv, så de kunne ta del i det sammen med oss, og hvis det skulle gå galt så hadde vi noen å snakke med om det og støtte oss på. Nå er jeg 14 + 2 :-)
Så nå er de i full sving med å både sy og strikke babytøy <3

Mamma fikk vite det en stund før pappa siden jeg er så ung og jeg følte mamma var den jeg kunne vende meg til. Jeg var LIVREDD for å fortelle det, noe jeg ikke skjønner nå:laughing002 Mamma ble overasket, men veldig glad.. reaksjonen var ''Åherregud, jeg blir ung bestemor'' og ett stort smil og en god klem! :love7
Pappa reagerte meg ''Oi, så kjekt.'' ikke stort mer,siden har ikke er en veldig pratsom fyr. Men han har fortalt mamma at han gleder seg til å bli bestefar selvom det høres gammelt ut:laughing002

Slenger også med at min lillesøster på 9 ble sykt gira og har allerede lagt fram leker:laughing002:laughing002:laughing002 Og enda mer happy ble hun når termin var nærme både min og hennes bursdag. Vi begge har bursdag 26 juli, med 10 års mellomrom. Og jeg blir 20, hun blir 10 og da åper vi på en liten en samme dag:smiley-angelic003 Hadde hvertfall vært kult!

Foreldrene mine trodde først ikke på meg! Men det hadde litt med måten jeg sa det på da Men da de skjønte at det var sant hoppet mamma opp og ned i jubel og ekstase. Haha, det var veldig koselig for jeg vet at hun ønsker seg barnebarn, men har vært så flink til å la være med å mase og spørre om når det skulle skje❤️ Pappa har allerede barnebarn fra før, men har ikke hatt så mye kontakt med de, så tror dette blir veldig spesielt for han også.

Back
Topp