Korleis har jula vore som nybakt mamma/høggravid?

M

Moderator Marte

Guest
Har det vore stressande, og har du fått gjort alt du hadde tenkt?
Kanskje du har tatt det heilt med ro og kosa deg mykje? :)
 
Jeg har tatt det med ro og kost meg, men det har vært tungt å bære magen. Har hatt så få planer som mulig for å slappe av siste tiden. Nå skal vi nyte resten av jula på barsel og hjemme med storesøster:Heartred
 
Nybakt mor!! Kom hjem 22 des men hadde gjort alt klart til jul først i desember, så jeg trodde jeg skulle nyte desember og halve januar alene.... her går dagene i pumping og mating og bleier. Vi var alene på julaften bare oss tre og det var veldig greit! Vært tøft å bli mamma så tidlig så godt med rolige dager!
 
Med fire barn så sier det seg selv at alt blir litt mer travelt enn vanlig. Men vi har hatt en veldig rolig jul egentlig. Og vi feiret julen hjemme sammen med familie. Litt juleselskap og masse lek og kos
 
Vi kom hjem fra sykehuset 22. desember og måtte rett ut i julehandling (mat, juletre, bleier...). Hadde termin 31. desember...

Vi hadde 5 stk her på julaften, og det gikk greit der og da. Jeg kosa meg veldig, men ble fryktelig sliten. Resten av jula, romjula og nyttår har jeg tatt det med ro og slappet av. Mye besøk har vært slitsomt for meg og baby ble mer urolig etter hvert besøk... Så nå blir det godt med noen dager bare oss to (og pappaen etter jobb).
 
Mye mating, stell og kos med gutten og my kald god julemat som jeg slapp å lage selv i år. Besøk bare en dag og det var helt innafor :)
 
Back
Topp