Korleis går det...

Molina

Blir kjent med forumet
..med dåke? No er desember her, babymånaden vår :love7

Eg har termin idag. Eg må innrømme at eg synes det er utfordrande å gå dag etter dag og ikkje vite og ha kontroll med kor tid ting setter i gong. Det er vel det eg synes er verst med denne fasen.
Eg sover dårlig óg, og kjenner at eg har litt lakenskrekk i tilfelle ting setter i gong på natta.

Det er modning på gong og det har det vore ei lita stund no, men altså stille før stormen enno.

Korleis er det med dåke andre? Er dåke klar mentalt og følelsesmessig?

:Heartred
 
Forstår du er utålmodig, samtidig som det er mye nerver også knyttet til termin og nærstående fødsel. Jeg er inne i siste uken på jobb nå, og ser frem til enda roligere dager fra neste uke. Jeg har termin 30.12., så det er foreløpig mest spenning knyttet til hvilket årstall han velger å bli født xsmile5 Har mye kynnere og nedpress uten at det trenger å bety tidlig fødsel.

Spennende å følge alle her inne nå om dagen, masse nye babyer og spennende fødehistorier!:Heartpink
 
Er sliten og lei her.. 20 dager igjen til termin, mye plager og føler meg bare slapp og lat.. dårlig søvn er det også her som selvfølgelig går utover formen. Men er også veldig spent på fødsel og tiden etterpå siden det blir helt nytt. Veldig redd for å ikke være bra nok. :O
 
Litt utålmodig, har termin den 7 desember. Og fredag som var ble eg innlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning. Men fikk komme hjem i dag, med blodtrykk medisiner. Og fikk beskjed om hatt eg ble satt igang på termin datoen. Hvis det ikke skjedde noe før :happy: hadde 2 cm åpning på lørdag, så håper det kan skje på egenhånd. Herlig å komme hjem og sove i egen seng. :happy:
 
Sliten og plaget med halsbrann, kvalme og dårlig søvn, men ikke utålmodig på fødsel. Føler meg ikke klar enda. Men er litt stressa på at det kan skje, for jeg er 36+5 i dag, og med førstemann startet fødsel 36+6. De visste ikke årsaken til tidlig fødsel sist, og jeg har fått beskjed om at det ikke er sikkert jeg vil føde før termin denne gangen. Håper han holder seg der inne en god stund til:)
 
Er sliten og lei her.. 20 dager igjen til termin, mye plager og føler meg bare slapp og lat.. dårlig søvn er det også her som selvfølgelig går utover formen. Men er også veldig spent på fødsel og tiden etterpå siden det blir helt nytt. Veldig redd for å ikke være bra nok. :O
Er helt sikker på at du blir den perfekte mor for ditt barn❤️❤️❤️:dummy::dummy1:
 
Litt utålmodig, har termin den 7 desember. Og fredag som var ble eg innlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning. Men fikk komme hjem i dag, med blodtrykk medisiner. Og fikk beskjed om hatt eg ble satt igang på termin datoen. Hvis det ikke skjedde noe før :happy: hadde 2 cm åpning på lørdag, så håper det kan skje på egenhånd. Herlig å komme hjem og sove i egen seng. :happy:
Wow lykke til de nærmeste dagene!!!
 
Back
Topp