M
Moderator Marte
Guest
Er du mykje plaga, eller har det begynt å gje seg?
Kanskje du ikkje har vore plaga i det heile tatt?
Kanskje du ikkje har vore plaga i det heile tatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men, ikke kvalm hele tiden, så da er jeg fornøyd

Hva tar du? Vurderer å høre med legen imorgen om å få noe. Har blitt så mye verre etter omgangssyke forrige uke og hater å gå kvalm. Men verst er matlysten, sliter med å få i meg mat.Her er den fortsatt der. Jeg tar kvalmestillende som hjelper en del, men er fortsatt ganske utslått.
Hva tar du? Vurderer å høre med legen imorgen om å få noe. Har blitt så mye verre etter omgangssyke forrige uke og hater å gå kvalm. Men verst er matlysten, sliter med å få i meg mat.
Er alle de uten resept? Har postafen liggende her hjemme ihvertfall. Må uansett ringe å få en sykemelding imorgen, så får høre med legen. Kjedelig å bli trøtt da, vet ikke hva som r verdt sive hele døgnet eller kvalm hele døgnet :/ Kan du kjøre bil med postafen? Hørte du ikke kunne det?Jeg tar 3 postafen daglig. Første 1-2 ukene ble jeg så trøtt av de at jeg sov hele døgnet. Nå er jeg tilbake på vanlig søvnbehovHar også prøvd Phenergan og Stemetil som ikke hjalp noe. Du må nesten bare prøve deg fram. Jeg gikk ned 3 kg på noen dager i uke 6 før jeg startet på tablettene, og har gått opp igjen den vekta nå
![]()
Er alle de uten resept? Har postafen liggende her hjemme ihvertfall. Må uansett ringe å få en sykemelding imorgen, så får høre med legen. Kjedelig å bli trøtt da, vet ikke hva som r verdt sive hele døgnet eller kvalm hele døgnet :/ Kan du kjøre bil med postafen? Hørte du ikke kunne det?