Korleis er sex livet dåkkas damer? :p

Hvor lenge er det siden du fikk baby da? I førsten etter fødsel var det ganske dødt her og, men nå er det som før(: Sex under graviditeten var det lite av da jeg ikke hadde særlig lysten:-p

Her er det også ganske labert.
En ting er at jeg er sykt trøtt hele tiden, men merker at jeg er litt redd for det også.
Men sikkert helt uten grunn o_O

Hvor lenge er det siden du fikk baby da? I førsten etter fødsel var det ganske dødt her og, men nå er det som før(: Sex under graviditeten var det lite av da jeg ikke hadde særlig lysten:-p
Haha den likte eg! Kor du tok i fra at eg har fått ein baby?! :p Hehe sist gong eg føde so va de for 6 år sida! :D Hehe eg e gravid no men sex lysten er helt borte og må innrømme at eg e redd om de kommer blod :/

Litt i berg og dalbaner her, lysten er ikke helt på topp når man har ligget og spydd hele dagen! :p

Haha den likte eg! Kor du tok i fra at eg har fått ein baby?! :p Hehe sist gong eg føde so va de for 6 år sida! :D Hehe eg e gravid no men sex lysten er helt borte og må innrømme at eg e redd om de kommer blod :/

Åja, nei enten har du vel nettopp fått baby eller er gravid da;) He he. Bare regnet med at du kanskje hadde fått:-p
Jeg hadde heller ikke sexlyst da jeg var gravid. Har hørt at det er sånn enten eller liksom..:-p

Mista lysten totalt...tør plutselig ikke helt heller..

Sexlivet våres er helt supert :-) med en liten gutt på 17 mnd og en på vei må vi klare å få til litt sengekos mellom slagene. Har vel sex 4-5 ganger i uken :-) men vi har alltid hatt mye av det igjennom snart 6 år sammen. :-)

Åja, nei enten har du vel nettopp fått baby eller er gravid da;) He he. Bare regnet med at du kanskje hadde fått:p
Jeg hadde heller ikke sexlyst da jeg var gravid. Har hørt at det er sånn enten eller liksom..:p

Du er inne på mars 2016, så selvfølgelig er hun her inne for at hun er gravid :p

Mannen har nettopp kommet fra arbeid offshore og klaget igår på mottakelsen.Men sorry, nytter ikke og vekke meg på natta :p
Så han var snurt åg fornærmet når han møtte legge seg uten, men når eg skal opp på jobb kl 06 nytter ikke den tonen..

Mannen har nettopp kommet fra arbeid offshore og klaget igår på mottakelsen.Men sorry, nytter ikke og vekke meg på natta :p
Så han var snurt åg fornærmet når han møtte legge seg uten, men når eg skal opp på jobb kl 06 nytter ikke den tonen..
LOL!!!!! ::p :D

Back
Topp