Oleandra87
Glad i forumet
Spørsmålet mitt seie ganske mykje Her er de ganske dødt! Stakkars mann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha den likte eg! Kor du tok i fra at eg har fått ein baby?! Hehe sist gong eg føde so va de for 6 år sida! Hehe eg e gravid no men sex lysten er helt borte og må innrømme at eg e redd om de kommer blod :/Hvor lenge er det siden du fikk baby da? I førsten etter fødsel var det ganske dødt her og, men nå er det som før Sex under graviditeten var det lite av da jeg ikke hadde særlig lysten
Pinna deg! Hehe mannen din e heldigHelt topp *fnis*
Haha den likte eg! Kor du tok i fra at eg har fått ein baby?! Hehe sist gong eg føde so va de for 6 år sida! Hehe eg e gravid no men sex lysten er helt borte og må innrømme at eg e redd om de kommer blod :/
Hihi det skal jeg si til ham han får bare nyte det så lenge det varer tenker jeg tipper det ikke er like lett når magen kommer osvPinna deg! Hehe mannen din e heldig
Åja, nei enten har du vel nettopp fått baby eller er gravid da He he. Bare regnet med at du kanskje hadde fått
Jeg hadde heller ikke sexlyst da jeg var gravid. Har hørt at det er sånn enten eller liksom..
Tenkte ikke på da vettuDu er inne på mars 2016, så selvfølgelig er hun her inne for at hun er gravid
LOL!!!!! :Mannen har nettopp kommet fra arbeid offshore og klaget igår på mottakelsen.Men sorry, nytter ikke og vekke meg på natta
Så han var snurt åg fornærmet når han møtte legge seg uten, men når eg skal opp på jobb kl 06 nytter ikke den tonen..