Korleis er parforholdet no?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Heldigvis er det liten forskjell, bortsett fra at det er litt mindre "bare oss"-tid.

Heldigvis er parforholdet mye bedre igjen nå. Svangerskapet var så tungt for meg at jeg hadde lite eller ingenting overskudd igjen til mannen. Etter at baby ble født så normaliserte tilstanden seg igjen, og nå er forholdet bedre en noen gang :)

Vi er kommet nærmere hverandre, men er jo ikke like mye intime som før barn. Har dog en god balanse, god kommunikasjon, kjærestetid i helgene etc... kan ikke klage altså :)

Egentlig som det alltid har vært, men litt mindre søvn!:-p
Vet jo at det kommer seg etterhvert!:)

Hmm egentlig ikke. Eller, jeg ser mannen min litt oftere enn før da. Vi sitter litt mindre hver for oss på kveldstid. :p

Vi har mindre tid sammen siden jeg legger meg mye tidligere og står opp mye tidligere. Vi kjørte til og fra jobb sammen, men nå som jeg er hjemme får vi ikke de halvtimene morgen og ettermiddag sammen til å skravle om alt mulig rart. Nå er det mer at han kommer hjem, vi spiser middag, kveldsstell for baby, legging, også har vi kanskje en time sammen før jeg er så trøtt at jeg legger meg :P

Back
Topp