Koreansk kosmetikk på eBay?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Har du handlet noe bra? Dele linker?
Har kjøpt noen prøvepakninger, overrakende nok var kaviarkremen til ansiktet veldig god :)

Har handlet mye kk på ebay.

Er medlem av koreansk kosmetikk på fjasebokå og får utrolig mye tips derfra.

Idag har jeg feks brukt..
Tonymoly egg pore face wash
Secret key sparkling lemon peeling gel
Ettang propolis modeling mask
Secret key milk brightning toner
Og serum, krem,osv :-P

Abonnerer på mishibox, mye spennende der :-)

Jeg vil ikke tenke på hvor mye jeg har kjøpt til nå. :p

For øyeblikket bruker jeg
Innisfree the minimum foam cleanser
Etude house wonder pore toner
Etude house wonder pore moisture cream
Eller noe i den duren, alt har så lange navn. ;)

Ellers er jeg veldig glad i skinfood black sugar wash off mask strawberry og Innisfree jeju volcanic clay mask.
Og snail recovery gel er magisk på sår, eksem - alt! :)
Har veldig mye, men var det jeg kom på i farten. :)

Jeg vil ikke tenke på hvor mye jeg har kjøpt til nå. :p

For øyeblikket bruker jeg
Innisfree the minimum foam cleanser
Etude house wonder pore toner
Etude house wonder pore moisture cream
Eller noe i den duren, alt har så lange navn. ;)

Ellers er jeg veldig glad i skinfood black sugar wash off mask strawberry og Innisfree jeju volcanic clay mask.
Og snail recovery gel er magisk på sår, eksem - alt! :)
Har veldig mye, men var det jeg kom på i farten. :)
Elsker skinfood maskene.. Har kjempe lyst til å prøve ris maska for elsker Black sugar og strawberry maska.

Men veldig enig i at jeg ikke tør å regne ut sum.. Har ørten sheetmasks, div wash off masker og styr.. :-P alt frister hehe

Elsker skinfood maskene.. Har kjempe lyst til å prøve ris maska for elsker Black sugar og strawberry maska.

Men veldig enig i at jeg ikke tør å regne ut sum.. Har ørten sheetmasks, div wash off masker og styr.. :-P alt frister hehe
Ja, det er skummelt hvor fort det blir mye selv om man egentlig bare hadde tenkt å kjøpe én ting. Jeg måtte ta en pause fra tidligere nevnte gruppe - det ble for fullt på badet! :p

Ja, det er skummelt hvor fort det blir mye selv om man egentlig bare hadde tenkt å kjøpe én ting. Jeg måtte ta en pause fra tidligere nevnte gruppe - det ble for fullt på badet! :p
Hehe roet ned her også, abonnerer på mishibox og har funnet en ok rutine så sluttet å handle så mye nå. Bruker heller bytte gruppa om jeg vil prøve noe nå:-P den er grei å ha hehe

Back
Topp