Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du fornøyd? Merker du endringer på huden?Har brukt / bruker koreansk sminke
Hva synes du om produktene? Mye styr?Har prøvd en del hudpleie produkter.
Tenkte jeg skulle kjøpe en BB cream fra Skin Food nå, må bare finne ut om den er lys nok for meg
Nei, syntes jeg ikke. Er som alle andre produkter, men kommer vel ann på hva du kjøper.Hva synes du om produktene? Mye styr?
Er fornøyd ja har iallefall ikke blitt værre husmessig, og jeg har sensitiv hudEr du fornøyd? Merker du endringer på huden?
Har kommet over flere sider med informasjon, men er jo så mange forskjellige typer av samme produkt. Må vel bare velge seg ut noen produkter og prøveNei, syntes jeg ikke. Er som alle andre produkter, men kommer vel ann på hva du kjøper.
Har prøvd litt ansiktsmasker, håndkremer og lignende.
Ligger jo mye reviews der ute, så du kan jo lese litt om de produktene du kunne tenke deg å teste
Har prøvd en del hudpleie produkter.
Tenkte jeg skulle kjøpe en BB cream fra Skin Food nå, må bare finne ut om den er lys nok for meg
Ja, er nok lettere, men de lager ikke så mange forskjellige nyanser i BB cream og CC cream som i foundation.Vil tro du finner en som er lys nok, for i Korea er det populært å være så hvit som mulig i huden, at de har faktisk lysere kremer enn selv det som selges her i Norge og som er i "vår" hudtone.
Takk for tipsOm du ønsker å bestille via eBay så går det an å bestille prøvepakker for en billig penge, så kan du teste litt først
F.eks her https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=korean cosmetics&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xkorean cosmetics samples.TRS0&_nkw=korean cosmetics samples&_sacat=0
Hvor handler du?Bruker ja og er veldig fornøyd!
Har rens, toner, div krem, emulsion. Masker som skrub, peeling, sheet masks.. Sminke og hårprodukter [emoji106]