Kordan kles str?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Her e han 11uke i mårra å har pakka bort en del 62... så no bruke han 62-68... å e ullbody fra hust and claire i 74.. litt stor, men ikkhe plagsomt :)
 
Her er me 11 veker og bruker str 62 stort sett... :)
 
Snuppa er 15 uker imorgen og bruker 62:) men noe er for kort i bena. Stor jente på 58 cm og 6390 på 3 mnd kontrollen.
 
Last edited:
Jeg har også måttet pakke bort noe 62. Utrolig fort de vokser:)

Ja! Med storesøster bynte vi på ny str ca en mnd før.. står fks 68 e ca 4-6mnd.. no har vi bynt på litt 68 å han va bare litt over 2mnd!
Veks utrolig fort!
 
Hadde jo egentlig termin 4 sept men så fant prinsessen ut at det var nok 2. August. Så her et vi 18 uker. Bruker str 56 og har så vodt begynt å finne frem str 62. Det blir veldig kjekt å begynne å bruke 62 for nesten alle gavene vi fikk var i 62 og 68! Hadde jo selvfølgelig nesten ikke noe i str 50 som hun brukte veldig leeeeenge:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mi bruker mest 74! 68 passer akkurat! Lang frøken <3 ho har gått fra 48cm til 67cm på 3 mnd!


Stolt 4 barns Mor <3
 
Hehe når jeg leser her skjønner jeg hvertfall at det er en lang gutt jeg har:). Han er 8 uker og allerede oppi str 68 på en del klær:). Blir spennende å måle han på 3mndktr i januar:).
 
Her bruker vi 68 og 74, 7400 gr og 64 cm lang er han blitt, var 3 mnd på onsdag som var! ;) synes nesten han vokser for fort :eek:
 
Back
Topp