Kordan har du/vil du dele/delt nyheten?

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Først må eg berre sei at eg ana ikkje om noken her inne har laga ein sånn tråd, men eg orka ikkje bla igjennom 26 side for og se etter :P

For dokke som ikkje har delt den:
Når skal dokke sei det til dei nærmaste?
Kordan skal dokke sei det? :)
Når skal dokke sei det til "verden"? (tenke på sånn facebook og sånt)

For dokke som har delt nyheten:
Kordan gjorde dokke det?
Når gjorde dokke det?
Og, når skal dokke dele med resten? Om det ikkje er gjort :)

Eg står veldig nært min familie og dei alle veit kor lenge vi har prøvd så var ganske vanskelig og holde det hemmelig for meg :P Måtte jo sende bilde av testen til min 3 eldre søsken og ringe dei 2 minste! Dei vart alle i supergodt humør! + så har eg ein mamma som e veldig sjuk av kreft, og akkurat no e ho veldig dårlig, så det var ein fin nyhet for ho i dag :) Begynte og grine gjore ho! <3 Fine mammaen min <3 Og min stille stille pappa tok det med eit stort smil om munnen! :D

Til svigers har eg egentlig lakt det i henda på sambuaren min :P Men foreslo en hekleoppskrift på baby tøfla som kan leverast til svigermor og spørr om dei kan vere klare til slutten av September! :D Eller koppa med verdens beste bestemor/bestefar, og gi dei :)

Resten av verden ventar vi nok med til uke 12 vertfall :) Og fortsatt usikker på om eg noken gang komme til og dele de med facebook :P Selfølgelig kansje ett par statusa når tida nærma seg men ånn ul bilde og sånt e eg fortatt usikker på :)

Håpa spira klora seg godt fast no :) :love2 :love7

vet ikke helt. men sier det nok ti di nærmeste snart :) sånn ellers så har jeg ikke noe behov å spre nyheten på fb ;)

Vet ikke helt jeg heller. Ingen som vet enda, bortsett fra lege, Kiropraktor og sjefen min.
La ingenting ut om det på face sistgang, men dukka jo opp en del bilder av meg med mage etterhvert. La ikke ut ul bilde. Det sendte jeg på MMS til de jeg syns kunne få det :)

Min mamma/pappa vet det, siden de er arbeidsgivere, og måtte få ordnet opp i noe ifm jobben ;)

Klarte ikke å holde det unna søstra mi i og med at vi spiller fotball samen, og jeg ikke kommer til å "spille" fremmover i og med at jeg er redd for taklinger/slag mot magen.. men bare være med på treningene..

Ellers når vi vil at de andre skal få vite det, så tenkte vi å skaffe en t-shorte til den kommende storebroren, som han tilfeldigvis kan få ha på seg når vi skal på besøk til svigers/og annen nær slekt rundt uke 12 ;)

venner sånn ellers får vell vite det fremmover etter uke 12 ved tilfeldigheter ;) JEg tipper jeg kommer til å få mage tidlig denne gangen også så etter uke 13-14 så går det vell ikke an å skjule det lengre, i og med at jeg egentlig holdt på å slanke meg (noe alle vet) og hadde fått veldig flat mage:P

Hehe, til kjæresten min pakka jeg inn testen, og til besteforeldre på begge sider skal vi pakke inn et hvitt baby-sokkepar ;) så sprer det seg vel etter det vil jeg tro ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg har sagt det til ett par venninner og søstera mi, men de har lovd å ikke si noe enda :)

Til øvrige slekta er jeg litt usikker på (mamma, pappa, svigermor osv) for jeg er litt redd for reaksjonene.. iom at det blir en attpåklatt med 9,5 år mellom den og h*n som er yngst nå. Så gruer meg litt egentlig...

Er jo ikke 4 uker enda, så skal drøye det litt til før jeg sier noe i allefall.

Jeg har kjøpt en genser til sorebror som sier "Jeg ska bli storebror", som jeg har tenkt å kle han opp i når vi kommer til ca 10-11 uker, og besøker besteforeldre. Til søsken hadde jeg tenkt å ta bilde av storebror i genseren og sende på mms :)

Til nå er det bare jeg og sambo som vet, mine venninner får vite det etter uke 12, og fb litt senere.

Jeg sendte melding til bestevenninna mi idag, sambo vet det ikke enda en gang, vil ikke si det til han på telefon, så skal fortelle han det i kveld når jeg kommer hjem fra jobb. Vi kommer nok til å si det til nermeste familien snart, så kommer jeg til å si det til venner når jeg er over uke 12 :)

Back
Topp