kordan har DU det i dag?? :D

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
meg og mannen har nettopp gått tur for han vil ha gang på greiene :P haha..
ellers har eg vært hos jordmor i dag og fått ny time der om ei veke..:)
med beskjed om nok en gang å ringe føden visst vondtene blir værre for å få en kontroll :)

andre som har knall hard mage nesten hele tiden? den e såååå øm! :confused: :)

Blir litt øm noen ganger, men heldigvis ikke hele tiden. Ubehagelig når han strekker på seg for det er ikke så mye mer å strekke...

Ellers går dagen i kjedsomhet....kunne nok gått en tur, men er ikke så kjekt alene...
Trives jo i mitt eget selskap, men kjenner på kroppen at NÅ begynner jeg å være lei av å være gravid.
Heldigvis får typen de 2 ukene sine rundt fødsel fra mandag av - og så blir det 4 uker ferie rett etterpå. Skal bli godt å ha selskap fremover :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

maen min e sjukemeldt så her går vi i grunnen litt for mye oppå hverandre til tider..:P
men no tør han ikkje reise så langt vekk med tanke på kor nærme termin vi e :)

i dag har jeg vært på 39 ukerskontroll og fått igansettings dag,og det allerede på mandag :O så no må jeg bare prøve å slappe av så mye som muligt i helgen.
og vi har vært til vertrinær med tispen vår og hatt ultralyd da vi fryktet det var noe pågang der..og joda..magen er full i valper..mellom 5-8 stykk regnet legen med..og de kommer i første uken i august :S

ellers skjer det ikke mye :P

i dag har jeg vært på 39 ukerskontroll og fått igansettings dag,og det allerede på mandag :O så no må jeg bare prøve å slappe av så mye som muligt i helgen.
og vi har vært til vertrinær med tispen vår og hatt ultralyd da vi fryktet det var noe pågang der..og joda..magen er full i valper..mellom 5-8 stykk regnet legen med..og de kommer i første uken i august :S

ellers skjer det ikke mye :P
5-8 stk???? Dere får det virkelig travelt!
Masse lykke til på mandag

Jeg har endelig hatt en dag med prinsessa mi, noe som lettet et sårt mammahjerte når jeg ikke hadde sett henne siden fredag! Vi har virkelig kost oss i dag. Nå har hun dratt igjen. Ellers har jeg en del stramminger/ tak i ryggen men ikke lange eller sterke nok til at det er rier. Er det dette som er maserier?
Kommer og går litt. Noen verre enn andre...

Jeg har endelig hatt en dag med prinsessa mi, noe som lettet et sårt mammahjerte når jeg ikke hadde sett henne siden fredag! Vi har virkelig kost oss i dag. Nå har hun dratt igjen. Ellers har jeg en del stramminger/ tak i ryggen men ikke lange eller sterke nok til at det er rier. Er det dette som er maserier?
Kommer og går litt. Noen verre enn andre...
Liket dagen med dattera di, liker ikke eventuelle maserier...
Den gutten din er virkelig en luring, men tror at når han vil ut så er han den beste i verden ♥

Liket dagen med dattera di, liker ikke eventuelle maserier...
Den gutten din er virkelig en luring, men tror at når han vil ut så er han den beste i verden ♥

Ja.. Nesten så han lurte meg i natt og... At det er mulig å bli såååå skuffa over at det lille man har av vondt ikke går over i noe verre? :P
It's a weird life we're living... ;)

Back
Topp