Kordan går det???

Klesklypa

Gift med forumet
Få en oppdatering av dokke da folkens!
regner med det er julestria som holder folk vekke, for her er det jo ingen lenger.....
Ikkje Escuro, Susa eller majanne en gang jo :)
for ikkje å nevne alle de andre nicene eg savner!

så ka er det dokke gjør på?? kordan går det??
Dokke er savna! Alle sammen!

Min oppdatering er at eg har fått bekkenlåsning, så no har eg omsider fonne meg en god stilling på sofan, den innebærte x antall puter, et teppe og en saccosekk :)
snuppa er lagt, ho er en fryd å legge, sovner med det samme.
men ellers begynner vi å se meir til temperemanget hennes. En del sutring og forsøk på slåing for tida... så det jobber vi med. Men ho er ganske forskjøla og har vert det i over 3 uker no.. bare snørr og litt hoste og nedsatt matlyst. men det vil liksom ikkje gå over. Ogs¨å har vi fonne ut at ho nok er ei sommerjente :) for denne snøen og vinden og regnet kan ho holde seg for god for :)
 
Tiittei!!:)

Her går det i..... tja..... det samme gamle?:P Om eg kan seie det slik?;P
babyen ligger fortsatt i magen, men er ikkje så langt på veg endå.. 5 + 4 trur eg ;-)
Har elles ikkje så veldig mykje overskudd, er konstant trøtt og tiltaksløs.
Gruer meg litt til jula, for korleis skal vi få ting klart når eg ikkje orker nokon ting?!!? :P

Høyres ikkje godt ut, klesklypa. Bekkenløsning er noke skikkelig dritt!! :( :(

Joakim har vist eit sterkt tempramang leeenge no:P Hehe;) Han er ikkje ein fryd å legge, og skriker så lenge han klarer om nødvendig:P Kaster smokken og koppen, lyger om at han har bæsja og alt han kan finne på for å hefte oss (Les: MEG):P

Joakim elsker snøen, og er kjempebegeistra ;P Haha :-) men han er stortsett happy berre han får vere ute, han:P Snø, sol, vind eller regn:P
 
Her er min kjære operert i skulderen, så i en god periode nå skal jeg gjøre alt- med hjelp av svigers innimellom

Det er endelig blitt byttet vinduer i hele leiligheten, så nå ser det mye bedre ut :-)

Lillegutt har begynt å vise mer temperament, pluss han later som han får vondt og hyl skriker..
Sikkert noe han har sett i barnehagen og skal prøve det ut hjemme for å se om han får noe respons.
De siste dagene har han vært matlei og litt sutrete, så håper ikke han brygger på noe!
Ellers koser han seg i barnehagen, elsker å åpne pakker i adventskalenderen, se på jul i blåfjell og legging går kjempefint. Sovner innen et par minutter og sover til neste dag
 
Heisann du Synd å høre om bekkenet. Du nærme deg slutten nå og etterpå er det ikkje lidelser (som regel)


Her steller eg i huset, tatt litt julevask i dag, angre sårt for verken rygg eller bekken liker det. Så skal eg rydde i skap osv og få hivd ein del.

Mor og søster kjem til meg i januar og så skal dei hjelpe oss å gjere klart til babygutten vår. Så da blir det vel shopping i januar, før dei kjem. Treng seng,leikegrind,kommode til jenten og så ein sengehest for her sover jenten over hele gulvet nå (ligger madrass atmed sengen hennes)

Blir spennende å sjå korleis det går med 2 barn og 1 voksen på samme rom. Kan vel knapt snu meg i sengen sikkert

Kan ikkje nokon slenge ned eit ekstra soverom til oss?

Ellers har eg shoppet inn julepresanger og sendt fra meg dei som måtte sendes og dei få eg har igjen, skal sendes med svoger min.

Men eg må handla all mat inn til jul da, men det ordner seg nok

Ellers håper eg at alle har det bra
 
heeei, klypis! jeg er her jeg! er innom å titter noen ganger iløpet av dagen, nå for tia er vi bare hjemme å koper :P snuppa plages med diarè...har hadd det siden torsdag..spying natters tid torsdag til natt til søndag!
 kjenner på det at det da er litt kjipt å være alene altså....men det går greit,  hun er i fin form på dagen og sånt så....krysser alt jeg har for at hun blir frisk snart og at jeg slipper unna!

ellers så er det full fart med julestria! sku egentlig vært på en matteprøve idag, nynorsk prøve på torsdag, også er det naturfagsprøve neste tirsdag...så er det å huske på alle som det skal handles in julegaver til...kjenner jeg er småstressa ja! har allerede glemt av bursdagene til besteforeldrene og tanta til P (på far sia)...så de får bursdagsgavene sammen med julegavene da...det  syns de var greit ;)  men jeg får jo litt dårlig samvittighet..

 ellers så har jeg en viss, lten, følelse av kontroll på div, julegaver...vi får se :)
 
 
hei alle sammen :) 

Titter innom en rolig morgen :) I dag skal jeg bake lusekatter også skal foreldre og besteforeldre komme i barnehagen å se på lucia og ha nissefest :) 
Blir kjempe koselig men det setter en stopper at det regner og blåser opp til storm når vi skal være ute :(

Kjipt med bekkenet ditt :( husker så godt hvordan det var å ha bekkenløsning med låsning.. fytti grisen.. håper jeg slipper unna denne gangen selv om det er litt vel positivt :D 

Ellers så går det supert her :) koser meg med snuppa, som har blitt så stoooor :) men hun har vært en del syk nå så matlysten har vært på bånn.. så hun er litt vel tynn nå :( Håper at det kommer seg snart.. 

Dere må ha en kjempe fin førsjulstid alle sammen :) det er en kjempe koselig tid og vi nyter alt vi kan av den :) 11 dager igjen til julaften og jeg gleder meg sånn :)

Om det gikk an å bli mer glad i julen så har jeg klart det etter jeg fikk emilie :) det trodde jeg ikke gikk an men nå er julen hellig <3 
 
E her jeg! 

Jobber jo egentlig bare 60 %, men denne mnd blir det over 100 %. 
Og nå i tillegg det er 11 timer og 15 timers vakter, så... Er ikke så mye annet enn jobbing, mangel på søvn, prøve å opprettholde famlivet som skjer her altså. 
Så kan ikke skryte på meg noe wow-liv hehe!!
 
Hei Hei! 

Hyggelig å høre om hvordan dere har det! Her går det bare fint, jeg gleder meg kjempe mye til jul!!!!!! Men er ikke ferdig med alle julegavene enda så det henger litt over meg.. Håper å få bli ferdig i løpet av helga. 

Dagene ruller og går og Emilie vokser som bare det. Har fortalt henne om graviditeten men vet ikke helt hvor virkelig det er for henne. Har kjøpt en bok som vi skal lese for henne når magen blir større, sikkert lettere å forstå da  Men hun sier at "mor har baby magen!" 

Med graviditeten går det veldig fint, jeg er i god form. Var på tidlig UL igår hvor alt så fint ut <3 Kunne kanskje tyde på ei lita jente til <3 Stoler ikke helt på det før jeg får det bekreftet på ordinær, har nemlig følelse på gutt selv - men vi får se! De spiller i grunn ingen rolle! 
 
Heisann klypa :) er her jeg og, har ligget slakt på sidæn siste to ukene med svangerskapskvalme. Begynner å bli bedre nå heldigvis:) huff bekkenet er ikkje noe å spøke med, har begynt å få problemer alt jeg og:( lykke til med ditt bekken, håper det forsvinner fort etter fødsel, er ikkje no godt:( er innom stadig men ikkje skrevet så mye :) en er her likevel :) den fb gruppa har jeg aldri fått me meg har vi det? *klemmepå*
 
Heisann klypis :) her går det i ett, over 100% jobb og full fart med juleforberedelsa heime. Prøva å bake litt heime. Her starta det å skrante i bekkenet også..vondt i korsryggen og hoftene rakner frå innsida av lysken..veit ikkje om det er bekkenl. men det kjem gjerne etter jobb (går i ett i 8t og løfter mykje tungt, opp i 60kg)..værst e det natta når ej må opp på do ørten ganga..da e de vondt da.
gler mej til å roe ned i permisjon igjen på nyåret :)
 
Back
Topp