Kordan går det?

Klesklypa

Gift med forumet
kordan går det med dokke gravide venner??
formen bra? kjenner dokke masse liv? Livet godt å leve eller er alt bare drit??

--------------------------------------------------------------------------------------------------

hehe, såg no at det var en anna så og si lik tråd :)

Her går det egentlig ganske så bra :)
Formen skal jeg ikke klage på ihvertfall. Har da like mye energi som før nå ;)
Begynt med litt små-vondt i ryggen og bekkenet bare, men krysser fingrene for at det ikke blir noe verre.
Lite med liv enda, men det kommer nok. Har morkaka foran, så det er jo grunnen. Men kjenner da at det er noen inni der :D Herlig følelse!

Sånn ellers har jeg og typen det veldig turbulent for tiden da. Så vi ender nok opp med å gjøre det slutt. Liksom prøvd veldig lenge nå. Og jeg føler at jeg blir mer sliten av bekymringene om han enn å være alene. Så da er det kanskje like greit :) Så utenom det er livet ganske så bra :D Skal ikke klage!

Her er livet ganske bra  Kjenner liv og bobler!

Er dautrøtt om kvelden, og veldig stolt om eg klarar å halda meg våken til etter ti utan middagskvil, men ellers er formen god for tida.

Er 22+4 i dag og plages med bekkenet :S Ellers er formen fin :)

Jeg er 21+2 uker påvei nå, og sliter med bekkene, er fremdeles i 100% jobb, men eg ser for meg at det blir forandret på om ikke så lenge, kanskje 20% sykemeldt bare for å korte ned arbeidsdagen litt.
Ellers er formen fin, humøret er også ganske greit, heilt til noen irriterer meg grenseløst då selvfølgelig:-P
Håper aller her inne får eg flott graviditet og fødsel, for min del klarer jeg knapt å vente til vetle jenta kommer til verden;-)

hei formen er bra nå. Er 23+1  nå. kjenner masse liv. Ho sparker veldig mye og er aktiv.. Har litt vondt i rygg og bekken, men har startet på fysikalsk behandling da. Så får håpe det hjelper på. Synes dagene og ukene går veeeeeeldig sakte. Gleder meg så til å møte lille nurket. Lykke til alle i svangerskapet :))

Her er alt flott! Jeg kjenner at ho sparker og flytter på seg hele dagen lang, sånn ca. hver andre time :D Det er utrolig morro! Og mannen min digger å kjenne sparkinga og :) Han har begynt å lese nattahistorier til ho hver kveld nå og vi koser oss mer enn noen sinne :) Eneste plagene jeg har er litt halebein vondt innimellom. Men det hjelper med knipeøvelser, og er bedre nå enn det var for en mnd siden.
Vi gleder oss veldig til nurket kommer!!! :D

Back
Topp