Kordan e

LilleLisska

Forumet er livet
Basson roma vognen å kjøre? Lett å kjøre? [:)]
Og kordan e den ellers?
E den bra..

jeg var kjempefornøyd med den!!!!

men klart det er en større vogn enn andre vogner, og dermed litt tyngre. men je hadde jo ingen andre vogner så je hadde jo ikke noe å sammenligne med...

men ett lite tips er å prøve den i bilen før du bestemmer deg. den er stor...

Vi er så fornøyd med den vogna! Den er lett å trille overalt og det er god plass i vogna til lammeskinn og pose og en stor baby som vi har da![:)]
Dessuten er den lett å klappe sammen og ta fra hverandre, men den er litt stor, så du må ha en stor bil om du skal ha vogn og ekstra bagasje med...
Prisen er heller ikke så verst:)

Har du baby på tur ut snart eller?[:D]

[:)]

[:)]

Jeg er kjempefornøyd med den!![:D] Den er god og stødig, har stor bag;Jeg har duo vognen. Den veier ikke mer enn 16 kg. [:)] Vi har gått turer både på asfalt og i skogen med den. 

Hørtes jo bra ut [:)]
Ei veninne av mæ som vurdere den [:)]

Jeg har den og synes den er kjempe kjekk. Ja, den tar stor plass, men vi har stasjonsvogn så er ittno problem å få den med.
Eneste minuset er at den er litt for stor til å bruke i butikker, men til tur trilling: SUUUPER[:)]

ORIGINAL: _Nanne_

Jeg har den og synes den er kjempe kjekk. Ja, den tar stor plass, men vi har stasjonsvogn så er ittno problem å få den med.
Eneste minuset er at den er litt for stor til å bruke i butikker, men til tur trilling: SUUUPER[:)]

Ja, de som har tenkt å kjøpe den skal jo kjøpe sæ ny og større bil, så det har ikke så mye å si at den e stor [:)]
Blir nok brukt mest til turtrilling [:)]

ÅÅ! Nu fikk æ lyst på den sjøl [:D][;)]

De har vært gnaske plaget med punktering og diverse andre feil på understellet på de vognene.. Ofte vanskelig å få reklamert også. (ihvertfall gjennom butikken som fører dem her..) Men kjenner mange som er fornøyde med den også. 
Altså, i prinsippet e det jo samme vogna som Emmaljunga Smart combi og Simo duo. Men i praksis, så e det jo en grunn til at nån produkta e billigere enn andre. Det går faktisk ofte på kvaliteten på sånne bruksting. E jo en grunn til at dem klare å holde produksjonskostnadan nede og dermed presse prisen.

Back
Topp