E Elenia Gift med forumet 9 Mar 2007 #1 .. d va å sku få ho t å sov idag.. ho har bare sovet 5 min nu å da sia kl 5..... åsså skrik ho bare... Ho bruka jo å vær en engel...
.. d va å sku få ho t å sov idag.. ho har bare sovet 5 min nu å da sia kl 5..... åsså skrik ho bare... Ho bruka jo å vær en engel...
E Elenia Gift med forumet 9 Mar 2007 #2 vet ikke... trur ho e overtrøtt... kan hend ho har vondt i magen da.. e ikke så lett å forstå ka ho prøva å førtell...
vet ikke... trur ho e overtrøtt... kan hend ho har vondt i magen da.. e ikke så lett å forstå ka ho prøva å førtell...
J Je@nette Glad i forumet 9 Mar 2007 #3 Hørtes veldig kjent ut. Sindre vil bare sove på armen eller ved siden av meg i senga. Nå ikveld sover han endelig for seg selv i bagen [:)][:)]
Hørtes veldig kjent ut. Sindre vil bare sove på armen eller ved siden av meg i senga. Nå ikveld sover han endelig for seg selv i bagen [:)][:)]
J Je@nette Glad i forumet 9 Mar 2007 #4 Måtte bare inn igjen og fortelle at nå skriker han igjen. Ble ikke så lenge han ville sove for seg selv nei [:@]!
Måtte bare inn igjen og fortelle at nå skriker han igjen. Ble ikke så lenge han ville sove for seg selv nei [:@]!
E Elenia Gift med forumet 10 Mar 2007 #5 koffør ska ho hold på sånn her?? samme som igår.. umuli å få ho t å sov... bare 5 min innimella.. åsså syt ho.. hmm... what to do... noen tips??
koffør ska ho hold på sånn her?? samme som igår.. umuli å få ho t å sov... bare 5 min innimella.. åsså syt ho.. hmm... what to do... noen tips??