Kor tid stort vognsalg på Barnas Hus??

Solbaer79

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Har inntrykk av at Barnas Hus kvart år har eit større vognsalg i løpet av våren..(Vi har ikkje vore klar til å kjøpe vogn på januarsalg..21 veker i dag ;-)). Nokon som veit kort tid det brukar vere?

Ja venter på det salget selv. Uke 24 her. Er vel enten neste mnd eller april sier de som var på det i fjor. Her i Trondheim iallefall [emoji4]

Ja venter på det salget selv. Uke 24 her. Er vel enten neste mnd eller april sier de som var på det i fjor. Her i Trondheim iallefall [emoji4]

Okey :-) Vil tru dei har det på omtrent same tid kvart år (over heile landet!).. :-) Vi må satse på Bergen eller Haugesund tenker eg..

Høres spennende ut! Jeg er foreløpig ikke på noe nyhetsbrev eller noe fra disse kjedene, så er supert om noen varsler her ved gode tilbud osv :)

Tenkte litt på at eg hadde lyst å vite ca kor tid dei hadde salg..lurer på om det blir for seint å kjøpe/bestille vogn då.. Men det bør jo gå bra om det blir i mars for eksempel. Kan jo uansett hende det blir vognkjøp ein anna plass når det0 kjem til stykket ;- )

Spørs hva slags vogn du vil ha. Husk at Emmaljunga, Bugaboo og Stokke ikke kommer på salg.

Og så har Barnas Hus prismatch, så koster en vogn mindre i en annen butikk/nettbutikk, så får du den til samme pris hos Barnas Hus.

Jeg var nettopp å kjøpte en 2016 modell emmaljunga hos barnebutikk. Så om man ikke må ha årets modell, så kan man finne nedprisede utgående modeller til langt lavere pris. Også fikk jeg fargen jeg ville ha også :p

Spørs hva slags vogn du vil ha. Husk at Emmaljunga, Bugaboo og Stokke ikke kommer på salg.

Og så har Barnas Hus prismatch, så koster en vogn mindre i en annen butikk/nettbutikk, så får du den til samme pris hos Barnas Hus.

Får man prismatch om det er hos en nettbutikk å? Kjopbarnevogn er jo flere 1000 billigere.

Babyshop hadde jo venners venner fest nå med 25% avslag på alt utenom emmaljunga, bugaboo og Stokke. Dermed fikk vi vogna billigere der enn på kjopebarnevogn.no [emoji4]

Kan nok lønne seg å melde seg på noen nyhetsbrev, slik at man får med seg disse tilbudene [emoji4][emoji106]

Babyshop hadde jo venners venner fest nå med 25% avslag på alt utenom emmaljunga, bugaboo og Stokke. Dermed fikk vi vogna billigere der enn på kjopebarnevogn.no [emoji4]

Men vi skal kjøpe bugaboo så da får vi ikke rabatt på barnas hus på 25 prosent salg. Men lurte på dersom de har prismatch også mot nettbutikker..

Hva tenker du om reklamasjon osv om noe blir ødelagt? Verdt sjansen? Fikk du med en ekstra ting på kjøpet? Hva valgte du? :)

De svarte veldig fort via mail da jeg sendte inn noen spørsmål. Tanken om reklamasjon/skader osv slo meg aldri, men fikk et godt inntrykk av de da jeg snakket med de :) så håper jo ikke at det skal oppstå noe problemer om man skulle være uheldig. Fikk med en ekstra ting - valgte vippestol! Og jeg er foreeeeelsket i vogna :D til tross for at jeg ikke har termin før i juni skal den få lov til å stå på stua litt. Hehe

Last edited:
De svarte veldig fort via mail da jeg sendte inn noen spørsmål. Tanken om reklamasjon/skader osv slo meg aldri, men fikk et godt inntrykk av de da jeg snakket med de :) så håper jo ikke at det skal oppstå noe problemer om man skulle være uheldig. Fikk med en ekstra ting - valgte vippestol! Og jeg er foreeeeelsket i vogna :D til tross for at jeg ikke har termin før i juni skal den få lov til å stå på stua litt. Hehe

Det høres bra ut da :) ja, bugaboo er kjempefin. Man må kjøpe trekk i tillegg til basen til 1100 kr ikke sant? Hvilken farge har du valgt?

Back
Topp