Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja venter på det salget selv. Uke 24 her. Er vel enten neste mnd eller april sier de som var på det i fjor. Her i Trondheim iallefall [emoji4]
Ja sant? Vi får følge litt med og tipse kvarandre ;-)Høres spennende ut! Jeg er foreløpig ikke på noe nyhetsbrev eller noe fra disse kjedene, så er supert om noen varsler her ved gode tilbud osv![]()
Det er flere slike tråder under "utstyr til baby" som varsler ved tilbud og salgHøres spennende ut! Jeg er foreløpig ikke på noe nyhetsbrev eller noe fra disse kjedene, så er supert om noen varsler her ved gode tilbud osv![]()
Det er flere slike tråder under "utstyr til baby" som varsler ved tilbud og salg![]()
http://forum.babyverden.no/threads/gode-salg-på-babyutstyr.1852720/Hm.. lette gjennom endel sider nå. Men fant ikke noen slike tråder. Kanskje du kan hjelpe til med å lenke her om du kommer over de igjen?
Så nå at de ikke lå under der jeg sa førstHm.. lette gjennom endel sider nå. Men fant ikke noen slike tråder. Kanskje du kan hjelpe til med å lenke her om du kommer over de igjen?
Spørs hva slags vogn du vil ha. Husk at Emmaljunga, Bugaboo og Stokke ikke kommer på salg.
Og så har Barnas Hus prismatch, så koster en vogn mindre i en annen butikk/nettbutikk, så får du den til samme pris hos Barnas Hus.
Babyshop hadde jo venners venner fest nå med 25% avslag på alt utenom emmaljunga, bugaboo og Stokke. Dermed fikk vi vogna billigere der enn på kjopebarnevogn.no [emoji4]
Får man prismatch om det er hos en nettbutikk å? Kjopbarnevogn er jo flere 1000 billigere.
Kjøpte hos kjopbarnevogn.no nå, fikk vare etter 8 dagentil tross for at de sa ca 14 dager da de ventet Bugaboo inn på lager igjen.
Hva tenker du om reklamasjon osv om noe blir ødelagt? Verdt sjansen? Fikk du med en ekstra ting på kjøpet? Hva valgte du?![]()
De svarte veldig fort via mail da jeg sendte inn noen spørsmål. Tanken om reklamasjon/skader osv slo meg aldri, men fikk et godt inntrykk av de da jeg snakket med deså håper jo ikke at det skal oppstå noe problemer om man skulle være uheldig. Fikk med en ekstra ting - valgte vippestol! Og jeg er foreeeeelsket i vogna
til tross for at jeg ikke har termin før i juni skal den få lov til å stå på stua litt. Hehe