Kor ofte

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Våkne babyen og vil ha pupp om natten?

Vente ei tulle 20 juli <3

Kommer an på når hun sovner, men er som oftest hver 3 time.. hele døgnet igjennom egentlig. Ikke rart hun legger godt på seg :p

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Hun sover gjerne en 4-5 timers økt i løpet av natten, ellers spiser hun hver 2-3 time.

Hun våkner hver 3-4 time som regel gjennom hele dagen/natta :) Noen ganger oftere! Spiser som regel rundt 23.00-03.00-06.30 :)

Termin 7.juli

Ho mi våknet ca 1 gang i timen i natt... kan d være for at ho e for varm?

vente ei tulle 20 Juli ♡

Vetla mi sov fire timer om natten helt fra hun ble født..men så måtte jeg vekke henne en periode pga vektøkning. Nå i det siste våkner hun etter ca 3 timer

siden vi kom hjem fra sykehuset for 3 dager siden, så har han så å si hengt fast i puppen på natta... en trøtt mamma kan man si..

Tom-Odin - 27.07.11<3. Trym-Christoffer - 29.07.13 <3

Hun våkner hver 3-4 time som regel gjennom hele dagen/natta :) Noen ganger oftere! Spiser som regel rundt 23.00-03.00-06.30 :)

Termin 7.juli
Samme rytmen her ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Her våkner han annenhver time om natten, men etter å ha opplevd flere netter uten noe søvn syns jeg det e helt greit at han våkner så ofte:)

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

Han våkner som regel rundt kl 2 og kl 4. Så igjen ca kl 6

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Hun sover gjerne en 4-5 timers økt i løpet av natten, ellers spiser hun hver 2-3 time.

Samme her... :) Deilig med en litt god økt med søvn for mor ;)

kommer litt ann på ..sovner han mellom 24-01 så våkner han som regel ikke før mellom 5-6 tiden .. ellers gjerne en tår rundt kl 3 :)

Hun våkner ca hver tredje time, men hun kan godt ha en 4-5 timers soveøkt også.

Her varier det veldig.. Noen ganger går det ca 3 timer mellom hver mating, mens andre ganger går det bare en time/halvannen.. Slik er det både om dagen og natta.

Våkner mer eller mindre på slaget 2 timer etter pupp.
Så drøyer min legging til ca 12 (sånn at han får pupp) og så blir det bare 2 ganger med pupp på natta før jeg starter neste dag :)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Dumt spørsmål, men vet at man ser om babyen er sulten ved at den putter hender i munnen, tungen ut og gaper. Siste tegn på sult er at den skriker. Gulle mitt vil sutte på noe hele tiden, spesielt fingrene sine, og det ser ut som han er sulten selv rett etter pupp (kobler seg selv av). Hva gjør dere her? Er det puppen i munnen selv bare 30 min etter siste amming? Eller har han bare et stort sugebehov tror dere?

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

Back
Topp