Kor ofte mata dere om natta?

Villemoen

Forumet er livet
Er det berre meg som må mate mange ganger i løpet av natta enda??
Ho er 3 mnd.
Legger seg ca 19.00. Mat ca kl 24.00 og mellom 3 og 5 en gang og i 8-9 tida.. då står vi opp...

Godt å høre at det er flere.....
Her legger vi rundt 19-20 tiden så vil han ha mat i 1-2 tiden så som regel i 4.30 tiden, deretter
i 7 tiden og da står vi opp....
Gleder meg til å få sove en hel natt, men virker enda litt fjernt for meg.....

De 3 siste nettene har hun sovet fra rundt 20 til 06, litt mat og sover til 9, måtte vekke henne 8.45 i dag da vi skulle på dåpsamtale.
Aner jo ikke om dette varer for slik har hun vært i perioder tidligere også.
Før dette var hun i seng 2030, mat kl 0130-0300 og rundt 0630 og 08-09

Varierer men stort sett en mating på natta.(Natta til meg er mellom 24 og 05[;)])Igårkveld spiste hun siste måltidet kl 18 og så ville hun ha litt mat kl halv 3 og så kl 6[:D]Andre dager sover hun i ett fra 19-4-5 før mat[;)]

Han er snart tre og en halv måned og æ mate han alt mellom tre til åtte ganga i løpet av natta!

ALTFOR OFTE!!!! hun får mat rundt 18.30, så sovner hun før 19 en gang. så er det pupp enten ved 22 tiden, eller så er vi heldige og hun holder til rundt 23.30 , og så er det pupp igjen ved 02 tiden, så kanskje ved 4 tiden og så ved 6-7 tiden, så står vi opp ved 7, halv 8 tiden. og snuppa mi er 4 mnd på mandag, lengter etter mer enn 2-3 timer sammenhengende søvn nå!!!

Adrian får flaske og jeg må stå opp minst 2 ganger hver natt for å lage en flaske før vi står opp.. Han vil så stå opp ca 7.30. Dog har han de siste dagene spist bare 30-50ml på de to måltidene så håpet er stort om at han snart skal slutte å spise de natt måltidene.. (må si jeg synes det er drit å stå opp for 30ml!!)..[:)]

ORIGINAL: Natha90

Han e 2,5 måne å får mat 19.30, 01.30 å 06.30 å når vi står opp kl 09.30 [:)]

Kan vel egentelig bare signere denne [:)]

Ella legger seg 20-21tiden...alltid sovnet innen 21.30....er oppe i fem tiden på morgenen og gir henne mat,
sover deretter videre til ca 7-8[:)]

vi mater en gang pr natt. Hun ber ikke om mat selv på natta, så vi vekker henne for å få i henne mat, siden hun spiser litt lite (synes jeg) på dagtid.

Varrierer litt...
2-4 ganger..

legger han ikke senere enn kl 21.00. da sover han sammenhengende til kl 07.00, og et par timer til etter det..så om natta er det jo egentlig ingen ganger(det gjelder uansett om han får pupp eller flaske til siste måltid..) men blir jo en mating i sovinga hans da..

Ella får mat i 20 tiden og søv i vogga fram til eg legg meg i 23-24 tiden. Då vekker eg ho og gir ho mat, ho sovnar att og søv til ca 7.00. Herleg[;)]

Vi mater ingen ganger iløpet av natta, men vi har litt rare leggetider da (Iallefall i forhold til andre her på BV merker jeg:S)
  Vi legger litja imellom 24.00 og 02.00 hver natt, og da sover hun til ca 09.30 neste morgen, så det varier fra 7 timer søvn til 9 timer søvn uten mating her da..:)

Snuppen får pupp og sovner kl 21 og våkner mellom 04 og 06 og får pupp igjen. Sovner igjen og så står vi opp rundt halv åtte-åtte[:)] Så har vært bare et måltid om natta i det siste.. Men noen ganger kan han våkne og ønske mer da, men som regel er det slik.

ORIGINAL: UnniMoor

Ingen ganger[:)] Han sover fra 9-10 tida på kvelden til 8-9 tida på morran som regel[:)]

sign:)

Back
Topp